Lediga jobb som Växeltelefonist i Falun

Se lediga jobb som Växeltelefonist i Falun. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Falun som finns hos arbetsgivaren.

Receptionist till kommande uppdrag i Borlänge

Ansök    Jul 9    Manpower AB    Växeltelefonist
Välkommen till en spännande möjlighet att bli en del av vårt kunds dynamiska team som receptionist i Borlänge. Ta chansen att vara ansiktet utåt och skapa en positiv första kontakt för våra besökare. Visa upp din professionella attityd och utveckla dina kommunikationsfärdigheter och administrativa förmåga i denna viktiga roll. Dina arbetsuppgifter Som receptionist kommer du att vara ansvarig för att ta emot besökare, svara på telefonsamtal och ge allmän i... Visa mer
Välkommen till en spännande möjlighet att bli en del av vårt kunds dynamiska team som receptionist i Borlänge. Ta chansen att vara ansiktet utåt och skapa en positiv första kontakt för våra besökare. Visa upp din professionella attityd och utveckla dina kommunikationsfärdigheter och administrativa förmåga i denna viktiga roll.

Dina arbetsuppgifter
Som receptionist kommer du att vara ansvarig för att ta emot besökare, svara på telefonsamtal och ge allmän information om vår kund. Du kommer att hantera post och paket, boka mötesrum och assistera med administrativa uppgifter. Du kommer även att vara den första kontaktpunkten för gäster och medarbetare och säkerställa att de får en professionell och välkomnande upplevelse.

Är du rätt person för jobbet?

Vi söker dig som är en erfaren receptionist med god kommunikationsförmåga och serviceinriktning. Du har en relevant utbildning inom administration eller hotell- och turismbranschen. Du är van vid att hantera växeltelefon, bokningar och att välkomna gäster på ett professionellt sätt. Du är organiserad, flexibel och har goda kunskaper i både svenska och engelska.

Meriterande:
*Erfarenhet av Office paketen

*Service vana

Krav:
*Körkort och tillgång till bil

Ansökan och kontaktuppgifter
För att söka tjänsten klickar du på knappen "Ansök nu". Vid frågor är du välkommen att kontakta konsultchef Arvid Landström via e-post: [email protected] .
Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta uppdraget så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt!

Om Manpower
Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna. Visa mindre

Extrajobb som telefonist på Dalarnas Försäkringsbolag

Om oss Hej! Det är vi som är Clockwork. Enligt Bolagsverket tillhör vi bemanningsbranschen men vi ser det inte som att vi arbetar med bemanning (inte bekvinning heller, för den delen) – vi jobbar med människor! Visst, vi rekryterar chefer och specialister, vi kompetensförsörjer industrier, teknikbolag, handelsföretag och andra, vi hjälper skolor att höja sin kompetens och vi matchar talanger och förmågor mot arbetsmarknadens behov. Men vårt erbjudande hand... Visa mer
Om oss
Hej! Det är vi som är Clockwork. Enligt Bolagsverket tillhör vi bemanningsbranschen men vi ser det inte som att vi arbetar med bemanning (inte bekvinning heller, för den delen) – vi jobbar med människor! Visst, vi rekryterar chefer och specialister, vi kompetensförsörjer industrier, teknikbolag, handelsföretag och andra, vi hjälper skolor att höja sin kompetens och vi matchar talanger och förmågor mot arbetsmarknadens behov. Men vårt erbjudande handlar egentligen om en enda sak: kraften att gå framåt. Därför säger vi hellre att vi är i ”bättre-framtids-branschen”. Med hög kompetens, personligt engagemang och ett prestigelöst arbetssätt är det vår ambition att varje dag vara en laddstation för människor och företag som vill utvecklas. Du kan hämta kraft hos oss i över tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr. Läs gärna mer på www.clockworkpeople.se

Om företaget
Dalarnas Försäkringsbolag ägs av dalfolket. Vi har ett brett utbud av försäkringar och banktjänster för privatpersoner, företag och lantbruk. Totalt arbetar ca 450 personer på våra kontor i Falun, Borlänge, Avesta, Leksand, Ludvika, Mora och Malung. 77% av alla hushåll i Dalarna är kunder hos oss.

Dina arbetsuppgifter
Nu söker vi dig som studerar eller har en annan sysselsättning på minst 50% som söker extrajobb. Uppdraget sträcker sig tillsvidare med start i augusti.

Som telefonist hos oss ingår du i teamet kontorsservice, vilket innefattar arbetsområden så som telefonväxel, reception och intern bokning samt service av våra lokaler. Du har en viktig roll som kundens första kontakt, vilket ställer höga krav på din serviceanda och sociala förmåga. Du kommer arbeta i en familjär atmosfär där dina dagar präglas av kontakt via mail och telefon med såväl kunder som intern personal. Främst sitter du i vår växelfunktion där du svarar på enklare frågor men främst ska dina samtal leda till att kunden blir kopplad till rätt person och funktion. Du förväntas även vara behjälplig för resterande i teamet vid behov.

Din profil
För att trivas i denna roll tror vi att du är social, flexibel och lyhörd. Vidare ser vi att du har ett brinnande engagemang för att hjälpa och serva människor. Vi ser gärna att du även är lyhörd och kommunikativ samt har förmågan att föra fram information på ett tydligt sätt på såväl svenska som engelska. Meriterande är om du har tidigare erfarenhet av kundservice, växel eller motsvarande arbetsuppgifter.

Ansökan
Sök tjänsten via vår hemsida www.clockworkpersonal.se så snart som möjligt då vi kallar in kandidater löpande på intervju under ansökningsperioden. Tillsättning kan ske innan annonstiden löpt ut. För mer information är du varmt välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Emil Nilsen [email protected] Visa mindre

LF Dalarna söker telefonister för extrajobb

Om oss Hej! Det är vi som är Clockwork. Enligt Bolagsverket tillhör vi bemanningsbranschen men vi ser det inte som att vi arbetar med bemanning (inte bekvinning heller, för den delen) – vi jobbar med människor! Visst, vi rekryterar chefer och specialister, vi kompetensförsörjer industrier, teknikbolag, handelsföretag och andra, vi hjälper skolor att höja sin kompetens och vi matchar talanger och förmågor mot arbetsmarknadens behov. Men vårt erbjudande hand... Visa mer
Om oss
Hej! Det är vi som är Clockwork. Enligt Bolagsverket tillhör vi bemanningsbranschen men vi ser det inte som att vi arbetar med bemanning (inte bekvinning heller, för den delen) – vi jobbar med människor! Visst, vi rekryterar chefer och specialister, vi kompetensförsörjer industrier, teknikbolag, handelsföretag och andra, vi hjälper skolor att höja sin kompetens och vi matchar talanger och förmågor mot arbetsmarknadens behov. Men vårt erbjudande handlar egentligen om en enda sak: kraften att gå framåt. Därför säger vi hellre att vi är i ”bättre-framtids-branschen”. Med hög kompetens, personligt engagemang och ett prestigelöst arbetssätt är det vår ambition att varje dag vara en laddstation för människor och företag som vill utvecklas. Du kan hämta kraft hos oss i över tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr. Läs gärna mer på www.clockworkpeople.se

Om företaget
LF Dalarna ägs av dalfolket. Vi har ett brett utbud av försäkringar och banktjänster för privatpersoner, företag och lantbruk. Totalt arbetar ca 450 personer på våra kontor i Falun, Borlänge, Avesta, Leksand, Ludvika, Mora och Malung. 77% av alla hushåll i Dalarna är kunder hos oss.

Dina arbetsuppgifter
För att vara aktuell för uppdraget måste du som kandidat ha en annan huvudsaklig sysselsättning om minst 50%, till exempel: studier, annat arbete, sjukskrivning, pension, m.m. Uppdraget sträcker sig tillsvidare med start omgående

Som telefonist hos oss ingår du i teamet kontorsservice, vilket innefattar arbetsområden så som telefonväxel, reception och intern bokning samt service av våra lokaler. Du har en viktig roll som kundens första kontakt, vilket ställer höga krav på din serviceanda och sociala förmåga. Du kommer arbeta i en familjär atmosfär där dina dagar präglas av kontakt via mail och telefon med såväl kunder som intern personal. Främst sitter du i vår växelfunktion där du svarar på enklare frågor men främst ska dina samtal leda till att kunden blir kopplad till rätt person och funktion. Du förväntas även vara behjälplig för resterande i teamet vid behov.

Din profil
För att trivas i denna roll tror vi att du är social, flexibel och lyhörd. Vidare ser vi att du har ett brinnande engagemang för att hjälpa och serva människor. Vi ser gärna att du även är lyhörd och kommunikativ samt har förmågan att föra fram information på ett tydligt sätt på såväl svenska som engelska. Meriterande är om du har tidigare erfarenhet av kundservice, växel eller motsvarande arbetsuppgifter.

Ansökan
Sök tjänsten via vår hemsida www.clockworkpersonal.se så snart som möjligt då vi kallar in kandidater löpande på intervju under ansökningsperioden. Tillsättning kan ske innan annonstiden löpt ut. För mer information är du varmt välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Emil Andrén på [email protected]. Visa mindre

Extrajobb som telefonist på Dalarnas Försäkringsbolag

Om oss Hej! Det är vi som är Clockwork. Enligt Bolagsverket tillhör vi bemanningsbranschen men vi ser det inte som att vi arbetar med bemanning (inte bekvinning heller, för den delen) – vi jobbar med människor! Visst, vi rekryterar chefer och specialister, vi kompetensförsörjer industrier, teknikbolag, handelsföretag och andra, vi hjälper skolor att höja sin kompetens och vi matchar talanger och förmågor mot arbetsmarknadens behov. Men vårt erbjudande hand... Visa mer
Om oss
Hej! Det är vi som är Clockwork. Enligt Bolagsverket tillhör vi bemanningsbranschen men vi ser det inte som att vi arbetar med bemanning (inte bekvinning heller, för den delen) – vi jobbar med människor! Visst, vi rekryterar chefer och specialister, vi kompetensförsörjer industrier, teknikbolag, handelsföretag och andra, vi hjälper skolor att höja sin kompetens och vi matchar talanger och förmågor mot arbetsmarknadens behov. Men vårt erbjudande handlar egentligen om en enda sak: kraften att gå framåt. Därför säger vi hellre att vi är i ”bättre-framtids-branschen”. Med hög kompetens, personligt engagemang och ett prestigelöst arbetssätt är det vår ambition att varje dag vara en laddstation för människor och företag som vill utvecklas. Du kan hämta kraft hos oss i över tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr. Läs gärna mer på www.clockworkpeople.se

Om företaget
Dalarnas Försäkringsbolag ägs av dalfolket. Vi har ett brett utbud av försäkringar och banktjänster för privatpersoner, företag och lantbruk. Totalt arbetar ca 450 personer på våra kontor i Falun, Borlänge, Avesta, Leksand, Ludvika, Mora och Malung. 77% av alla hushåll i Dalarna är kunder hos oss.

Dina arbetsuppgifter
Nu söker vi dig som studerar eller har en annan sysselsättning på minst 50 % som söker extrajobb. Uppdraget sträcker sig tillsvidare med start omgående.

Som telefonist hos oss ingår du i teamet kontorsservice, vilket innefattar arbetsområden så som telefonväxel, reception och intern bokning samt service av våra lokaler. Du har en viktig roll som kundens första kontakt, vilket ställer höga krav på din serviceanda och sociala förmåga. Du kommer arbeta i en familjär atmosfär där dina dagar präglas av kontakt via mail och telefon med såväl kunder som intern personal. Främst sitter du i vår växelfunktion där du svarar på enklare frågor men främst ska dina samtal leda till att kunden blir kopplad till rätt person och funktion. Du förväntas även vara behjälplig för resterande i teamet vid behov.

Din profil
För att trivas i denna roll tror vi att du är social, flexibel och lyhörd. Vidare ser vi att du har ett brinnande engagemang för att hjälpa och serva människor. Vi ser gärna att du även är lyhörd och kommunikativ samt har förmågan att föra fram information på ett tydligt sätt på såväl svenska som engelska. Meriterande är om du har tidigare erfarenhet av kundservice, växel eller motsvarande arbetsuppgifter.

Ansökan
Sök tjänsten via vår hemsida www.clockworkpersonal.se så snart som möjligt då vi kallar in kandidater löpande på intervju under ansökningsperioden. Tillsättning kan ske innan annonstiden löpt ut. För mer information är du varmt välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Emil Andrén på [email protected]. Visa mindre

Online sälj support

Ansök    Nov 7    Din Bil Sverige AB    Växeltelefonist
Är du en servicehjälte som drömmer om en karriär inom bilbranschen? Är du den som sprider god energi och får andra att känna sig uppmärksammade och välkomna? Då kan du vara vår nya talang som vi vill bygga vidare på! Hos oss får du tryggheten i att vara en del av ett stort företag med kollektivavtal samt goda utvecklingsmöjligheter i en kultur som präglas av Driv, Integritet och Hållbarhet. Vi erbjuder många uppskattade personalrabatter och förmåner samt ... Visa mer
Är du en servicehjälte som drömmer om en karriär inom bilbranschen? Är du den som sprider god energi och får andra att känna sig uppmärksammade och välkomna? Då kan du vara vår nya talang som vi vill bygga vidare på!

Hos oss får du tryggheten i att vara en del av ett stort företag med kollektivavtal samt goda utvecklingsmöjligheter i en kultur som präglas av Driv, Integritet och Hållbarhet. Vi erbjuder många uppskattade personalrabatter och förmåner samt ett generöst friskvårdsbidrag eftersom vi värnar om våra anställdas hälsa och välbefinnande. Du får dessutom möjligheten att jobba i en verksamhet med skickliga kollegor och god stämning. Läs gärna mer på vår  karriärsida .

Vad kan vi erbjuda dig?

I rollen som online sälj support kommer du att jobba i ett tight gäng med människor som brinner för att ge service. För oss är det viktigt att ha kul på jobbet, vi stöttar alltid varandra och hjälps åt där det behövs. Tillsammans med dina kollegor hanterar du region Gävleborg – Dalarna som är fördelat på 9 orter med 13 anläggningar och ca 400 anställda. Vi hanterar regionens växel, chatt med kunder, enklare servicebokningar, Google, sociala medier, nyhetsbrev och arbetar med proaktiv försäljning. Du är oftast kundens första kontakt med oss som företag och det blir otroligt viktig för hur vårt bemötande uppfattas. Arbetstiderna är måndag-fredag, anställningsgraden är 100% och tjänsten ska tillsättas i mitten av december.

Kvalifikationer

Vi tror att du som söker tjänsten har tidigare erfarenhet av att ha arbetat inom ett serviceyrke, gärna i en liknande tjänst, men din inställning är det allra viktigaste! Du behöver inte älska bilar, men du behöver älska människor och mötet med dem. Eftersom huvuddelen av dina arbetsuppgifter innebär kommunikation med andra människor är det viktigt att du behärskar svenska och engelska i så väl tal som skrift. Du har lätt för att navigera i olika system och har goda kunskaper i Office-paketet.

Personliga egenskaper

Vi tror att vår nya kollega är en person som älskar att ge andra en positiv upplevelse och som har förmågan att beröra människor. Någon som är självgående, initiativtagande och har inställningen ”Inga problem, detta fixar jag”. Någon som är kreativ och har många bra idéer på hur vi förbättrar och modernisera kundupplevelsen och teamet. Att vara noggrann, strukturerad och ha en god arbetsmoral är en självklarhet. Du bör känna dig bekväm med att vistas i en stundtals stressfylld miljö och ha många bollar i luften samtidigt.

Om oss

Din Bil Gruppen är en del av Porsche Holding Salzburg GmbH och är ett helägt dotterbolag till Volkswagen AG. Vi representerar märkena Volkswagen, Volkswagen Transportbilar, ŠKODA, Seat, Cupra, Audi, Porsche och Europcar på den svenska marknaden. Vi har drygt 60 olika anläggningar och 2500 medarbetare i regionerna Stockholm, Göteborg, västra Skåne och Gävleborg-Dalarna.

Ansökan

I denna rekrytering kommer stor vikt läggs vid dina personliga egenskaper och ditt engagemang. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Din Bil Falun eftersträvar jämställdhet och mångfald. Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför en verksamhet.

Är det dig vi letar efter? Då är du välkommen med din ansökan senast 2023-11-27. Din Bil Sverige genomför enligt gällande rekryteringsprocess i samtliga rekryteringar en kontroll av CV/Meritförteckning, vitsord och vandelsprövning innan anställning.

För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterande chef, Sofia Sundlöf på 023792521 alt. [email protected] 

Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre

Sommarjobb som telefonist på Dalarnas Försäkringsbolag

Om oss Hej! Det är vi som är Clockwork. Enligt Bolagsverket tillhör vi bemanningsbranschen men vi ser det inte som att vi arbetar med bemanning (inte bekvinning heller, för den delen) – vi jobbar med människor! Visst, vi rekryterar chefer och specialister, vi kompetensförsörjer industrier, teknikbolag, handelsföretag och andra, vi hjälper skolor att höja sin kompetens och vi matchar talanger och förmågor mot arbetsmarknadens behov. Men vårt erbjudande hand... Visa mer
Om oss
Hej! Det är vi som är Clockwork. Enligt Bolagsverket tillhör vi bemanningsbranschen men vi ser det inte som att vi arbetar med bemanning (inte bekvinning heller, för den delen) – vi jobbar med människor! Visst, vi rekryterar chefer och specialister, vi kompetensförsörjer industrier, teknikbolag, handelsföretag och andra, vi hjälper skolor att höja sin kompetens och vi matchar talanger och förmågor mot arbetsmarknadens behov. Men vårt erbjudande handlar egentligen om en enda sak: kraften att gå framåt. Därför säger vi hellre att vi är i ”bättre-framtids-branschen”. Med hög kompetens, personligt engagemang och ett prestigelöst arbetssätt är det vår ambition att varje dag vara en laddstation för människor och företag som vill utvecklas. Du kan hämta kraft hos oss i över tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr. Läs gärna mer på www.clockworkpeople.se

Om företaget
Dalarnas Försäkringsbolag ägs av dalfolket. Vi har ett brett utbud av försäkringar och banktjänster för privatpersoner, företag och lantbruk. Totalt arbetar ca 450 personer på våra kontor i Falun, Borlänge, Avesta, Leksand, Ludvika, Mora och Malung. 77% av alla hushåll i Dalarna är kunder hos oss.

Dina arbetsuppgifter
Nu söker vi dig som studerar eller har en annan sysselsättning på minst 50 % som söker sommarjobb samt extrajobb. Uppdraget sträcker sig mellan v.25-32 på heltid, det finns även möjlighet att börja omgående som extraarbete.



Som telefonist hos oss ingår du i teamet kontorsservice, vilket innefattar arbetsområden så som telefonväxel, reception och intern bokning samt service av våra lokaler. Du har en viktig roll som kundens första kontakt, vilket ställer höga krav på din serviceanda och sociala förmåga. Du kommer arbeta i en familjär atmosfär där dina dagar präglas av kontakt via mail och telefon med såväl kunder som intern personal. Främst sitter du i vår växelfunktion där du svarar på enklare frågor men främst ska dina samtal leda till att kunden blir kopplad till rätt person och funktion. Du förväntas även vara behjälplig för resterande i teamet vid behov.

Din profil
För att trivas i denna roll tror vi att du är social, flexibel och lyhörd. Vidare ser vi att du har ett brinnande engagemang för att hjälpa och serva människor. Vi ser gärna att du även är lyhörd och kommunikativ samt har förmågan att föra fram information på ett tydligt sätt på såväl svenska som engelska. Meriterande är om du har tidigare erfarenhet av kundservice, växel eller motsvarande arbetsuppgifter.

Ansökan
Sök tjänsten via vår hemsida www.clockworkpersonal.se så snart som möjligt då vi kallar in kandidater löpande på intervju under ansökningsperioden. Tillsättning kan ske innan annonstiden löpt ut. För mer information är du varmt välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Emil Andrén på [email protected]. Visa mindre

Växeltelefonist/Receptionist

Ansök    Mar 27    Randstad AB    Växeltelefonist
Arbetsbeskrivning Vi söker en receptionist/växeltelefonist på 50% som kan börja omgående för att arbeta fyra dagar i veckan, från måndag till torsdag. Du kommer att vara den första kontaktpunkten för våra kunder och besökare och kommer att ha ansvar för att svara på samtal och hantera inkommande och utgående post. Vi söker någon som har tidigare erfarenhet av att arbeta som receptionist eller växeltelefonist, och som har god kommunikationsförmåga både i t... Visa mer
Arbetsbeskrivning
Vi söker en receptionist/växeltelefonist på 50% som kan börja omgående för att arbeta fyra dagar i veckan, från måndag till torsdag. Du kommer att vara den första kontaktpunkten för våra kunder och besökare och kommer att ha ansvar för att svara på samtal och hantera inkommande och utgående post.

Vi söker någon som har tidigare erfarenhet av att arbeta som receptionist eller växeltelefonist, och som har god kommunikationsförmåga både i tal och skrift. Du bör också ha goda organisatoriska färdigheter och förmågan att hantera flera uppgifter samtidigt.

Om du är en positiv och serviceinriktad person som är redo att ta på sig denna utmaning och börja arbeta hos oss, skicka din ansökan och CV till oss så snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra från dig!

Ansvarsområden
- Koppla samtal
- Ta emot kunder 
- Vara kunds ansikte utåt
- Administrative sysslor
- Köra skurmaskin kan tillkomma



Kvalifikationer
- Har gymnasium eller annan likvärdig utbildning.
- Goda kunskaper i svenska och engelska avseende tal och skrift.
- Vi söker dig som är serviceinriktad.




Om företaget
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward. Visa mindre

Kundvärd/Telefonist

Ansök    Okt 20    Din Bil Sverige AB    Växeltelefonist
Är du en servicehjälte som drömmer om en karriär inom bilbranschen? Är du den som sprider god energi och får andra att känna sig uppmärksammade och välkomna? Då kan du vara vår nya talang som vi vill bygga vidare på! Hos oss får du tryggheten i att vara en del av ett stort företag med kollektivavtal samt goda utvecklingsmöjligheter i en kultur som präglas av Driv, Integritet och Hållbarhet. Vi erbjuder många uppskattade personalrabatter och förmåner samt ... Visa mer
Är du en servicehjälte som drömmer om en karriär inom bilbranschen? Är du den som sprider god energi och får andra att känna sig uppmärksammade och välkomna? Då kan du vara vår nya talang som vi vill bygga vidare på!

Hos oss får du tryggheten i att vara en del av ett stort företag med kollektivavtal samt goda utvecklingsmöjligheter i en kultur som präglas av Driv, Integritet och Hållbarhet. Vi erbjuder många uppskattade personalrabatter och förmåner samt ett generöst friskvårdsbidrag eftersom vi värnar om våra anställdas hälsa och välbefinnande. Du får dessutom möjligheten att jobba i en verksamhet med skickliga kollegor och god stämning. Läs gärna mer på vår  karriärsida .

Vad kan vi erbjuda dig?

Som Telefonist/Kundvärd hos oss kommer du jobba i ett tight gäng med människor som brinner för att ge service. För oss är det viktigt att ha kul på jobbet, vi stöttar alltid varandra och hjälps åt där det behövs. Tillsammans med dina kollegor hanterar du hela region Gävleborg/Dalarnas växel som är fördelat på 11 orter med 13 anläggningar och ca 400 anställda. Vi hanterar chatt med kunder, Google, sociala medier samt nyhetsbrev. Och även det fysiska kundmötet i receptionen på Volkswagen Falun. Du är oftast kundens första kontakt med oss som företag och det blir otroligt viktig för hur vårt bemötande uppfattas. Tjänsten är på 80% och arbetstiderna är måndag-fredag dagtid.

Kvalifikationer

Vi tror att du som söker tjänsten har tidigare erfarenhet av att ha arbetat inom ett serviceyrke, gärna i en liknande tjänst, men din inställning är det allra viktigaste! Du behöver inte älska bilar, men du behöver älska människor och mötet med dem. Eftersom huvuddelen av dina arbetsuppgifter innebär kommunikation med andra människor är det viktigt att du behärskar svenska och engelska i så väl tal som skrift. Du har lätt för att navigera i olika system och har goda kunskaper i Office-paketet.

Personliga egenskaper

Vi tror att vår nya kollega är en person som älskar att ge andra en positiv upplevelse och som har förmågan att beröra människor. Någon som är självgående, initiativtagande och har inställningen ”Inga problem, detta fixar jag”. Någon som är kreativ och har många bra idéer på hur vi förbättrar och moderniserar kundupplevelsen och teamet. Att vara noggrann, strukturerad och ha en god arbetsmoral är en självklarhet. Du bör känna dig bekväm med att vistas i en stundtals stressfylld miljö och ha många bollar i luften samtidigt.

Ansökan

Urval sker löpande och tjänsten kan därför komma tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid frågor kontakta rekryterande chef. Din Bil Gruppen eftersträvar jämställdhet och mångfald. Vi värdesätter det kvaliteter som en jämn könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Visa mindre

Kvalitetsadministratör

Ansök    Aug 19    MidSale Consulting AB    Växeltelefonist
Tror du dig passa som spindeln i nätet, som tar ansvar för att säkerställa kundnöjdhet, kvalité samt företagets relation till kunden? Våra uppdragsgivare är stora och välkända varumärken som vi förmedlar genom face2face försäljning. Du ansvar över hela kvalitétsledet efter att försäljningen är avslutad. Som kvalitétsadministratör behöver du vara lösningsorienterad, noggrann samt uppskatta ständig kontakt med kunden. Arbetsuppgifter och arbetsbeskrivni... Visa mer
Tror du dig passa som spindeln i nätet, som tar ansvar för att säkerställa kundnöjdhet, kvalité samt företagets relation till kunden?


Våra uppdragsgivare är stora och välkända varumärken som vi förmedlar genom face2face försäljning. Du ansvar över hela kvalitétsledet efter att försäljningen är avslutad. Som kvalitétsadministratör behöver du vara lösningsorienterad, noggrann samt uppskatta ständig kontakt med kunden.

Arbetsuppgifter och arbetsbeskrivning:
- Säkerställa att försäljningsprocessen utförts på ett korrekt sätt
- Dokumentering av eventuella avvikelser
- Planera kvalitetsutbildningar
- Kontrollering och rättning av felaktiga avtal
- Strukturering av dokument och dylikt


Expo Avenue söker dig som:
- Trivs med kundkontakt via telefon
- Har goda kommunikativa egenskaper
- Är van datoranvändare och behärskar Office-paketet
- Har lätt för att uttrycka dig genom det svenska språket
- Trivs med att arbeta självständigt
- Har en god känsla för service


Vi erbjuder en gedigen utbildning för att du ska känna dig trygg i din nya tjänst. Medarbetare finns alltid tillgängliga och redo att hjälpa till vid nya utmaningar. Tidigare erfarenheter är inget krav men självklart meriterande. Vidare bör du ha ett naturligt driv där du inte räds att ta egna initiativ.


Om Expo Avenue:
Expo Avenue är ett banbrytande företag med nya idéer och koncept. Vi finns i stora delar av landet och består idag av ca 70 duktiga medarbetare. Våra samarbetspartners är stora och välkända varumärken som alltid kan förvänta sig en hög kvalité och service från oss.
Kreativitet, kvalité och passion för service och försäljning är grunderna till vår framgång.
Expo Avenue är ett tillväxtföretag som är ett självklart val för dig som har höga ambitioner och vill ha möjligheten till karriär.

Mer om oss hittar du här:
www.expoavenue.se


Tjänsten är en heltidstjänst och arbetstiderna är måndag – fredag, 08:30 – 17:30.
Arbetsplatsen är baserad på vårt kontor i Borlänge.
Lönetyp: Fast månadslön.


Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!


Ansökan tas emot via e-post till: [email protected] Visa mindre

Ramboll växer i Falun

Ansök    Jun 30    Ramboll Sweden AB    Växeltelefonist
Job Description Ramboll har lanserat en ny strategi för 2022-2025 - “The Partner for Sustainable Change” - och söker nu dig som vill vara med på vår resa och arbeta för en mer hållbar framtid. Vill du vara med och göra skillnad i en värld i stort behov av förändring, och samtidigt få utvecklas vidare inom det område du kan bäst? Då är du troligtvis den vi söker. Vi välkomnar dig till ett samarbetsinriktat klimat där innovation, teknik och hållbara samhälle... Visa mer
Job Description
Ramboll har lanserat en ny strategi för 2022-2025 - “The Partner for Sustainable Change” - och söker nu dig som vill vara med på vår resa och arbeta för en mer hållbar framtid.
Vill du vara med och göra skillnad i en värld i stort behov av förändring, och samtidigt få utvecklas vidare inom det område du kan bäst? Då är du troligtvis den vi söker. Vi välkomnar dig till ett samarbetsinriktat klimat där innovation, teknik och hållbara samhällen är vårt gemensamma fokus. Till din hjälp har du engagerade kollegor med lång erfarenhet vars expertis sträcker sig över en mängd teknikområden.
Vi är intresserade av att komma i kontakt med dig som har börjat fundera på nya utmaningar och som är intresserad av att veta mer om oss på Ramboll. Tiden är kanske inte helt rätt just nu för dig, men vi etablerar gärna en kontakt för att diskutera möjliga karriärvägar hos oss. Till våra öppna positioner i Falun kan du antingen vara i början av din karriär och intresserad av att utvecklas i konsultrollen eller ha flera års erfarenhet samt driv och engagemang att utvecklas till en affärsmässig konsult hos oss på Ramboll. Klicka på knappen ”Apply” så fortsätter vi dialogen!
Som konsult på Ramboll får du möjlighet att jobba med kompetenta kollegor i utmanande projekt. Vi bryr oss om varandra och tycker om att arbeta i team och bidra till varandras arbetsglädje. På Ramboll får du det lilla teamets fördelar kombinerat med det stora internationella bolagets kompetens, resurser och utvecklingsmöjligheter. Ramboll återinvesterar en stor del av vår vinst i projekt som är till nytta för människor, samhälle och natur.
Vi har flera lediga positioner i Falun
Vi fortsätter att växa på vårt fantastiska kontor som ligger på Pelle Bergs Backe 3. I sommar söker vi främst handläggande resp. uppdragsledande konsulter, juniora liksom seniora, inom följande teknikområden:
Väg-, gatu- och markprojektering
Trafikplanering och trafikprojektering
Landskapsarkitektur
VA-teknik och dagvatten
Process och projektering inom vattenrening
Projektledning, beställarstöd, byggplatsuppföljning
VVS
Elteknik och Kraft
Fastighetsautomation
Byggnadskonstruktion



För att trivas och lyckas i rollen tror vi att följande stämmer in på dig:
Tänker nytt och vill utmana dig själv, kunderna och branschen
Stort engagemang för hållbarhet och en hållbar samhällsutveckling
Nyfikenhet inför digitalisering och hur vi kan utveckla vårt erbjudande till nytta för våra kunder
Affärsmässighet och en naturlig förmåga att bygga förtroendeingivande relationer
Förmåga till samarbete över både tekniska och geografiska gränser
God kommunikativ förmåga i tal och skrift på svenska och/eller engelska



Ramboll i Sverige
Ramboll är ett av Sveriges största teknik-, design- och konsultföretag med fler än 1800 experter på 30 kontor över hela landet. Hos oss kan du bidra med innovativa och hållbara lösningar till nytta för människa, natur och samhälle. Ramboll har som ambition att vara marknadsledande inom hållbarhet. Vår gemensamma drivkraft är att bidra till en hållbar samhällsutveckling.
Låt oss veta mer om dig
Vi tar gärna emot ditt CV. Eller du kan börja med att skriva några rader om dig själv som ett första steg. Vi ser fram emot att höra från dig! Sista ansökningsdag: 2022-07-29 Visa mindre

Telefonist till Dalarnas Försäkringsbolag

Om oss Hej! Det är vi som är Clockwork. Enligt Bolagsverket tillhör vi bemanningsbranschen men vi ser det inte som att vi arbetar med bemanning (inte bekvinning heller, för den delen) – vi jobbar med människor! Visst, vi rekryterar chefer och specialister, vi kompetensförsörjer industrier, teknikbolag, handelsföretag och andra, vi hjälper skolor att höja sin kompetens och vi matchar talanger och förmågor mot arbetsmarknadens behov. Men vårt erbjudande hand... Visa mer
Om oss
Hej! Det är vi som är Clockwork. Enligt Bolagsverket tillhör vi bemanningsbranschen men vi ser det inte som att vi arbetar med bemanning (inte bekvinning heller, för den delen) – vi jobbar med människor! Visst, vi rekryterar chefer och specialister, vi kompetensförsörjer industrier, teknikbolag, handelsföretag och andra, vi hjälper skolor att höja sin kompetens och vi matchar talanger och förmågor mot arbetsmarknadens behov. Men vårt erbjudande handlar egentligen om en enda sak: kraften att gå framåt. Därför säger vi hellre att vi är i ”bättre-framtids-branschen”. Med hög kompetens, personligt engagemang och ett prestigelöst arbetssätt är det vår ambition att varje dag vara en laddstation för människor och företag som vill utvecklas. Du kan hämta kraft hos oss i över tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr. Läs gärna mer på www.clockworkpeople.se

Om företaget
Dalarnas Försäkringsbolag ägs av dalfolket. Vi har ett brett utbud av försäkringar och banktjänster för privatpersoner, företag och lantbruk. Totalt arbetar ca 450 personer på våra kontor i Falun, Borlänge, Avesta, Leksand, Ludvika, Mora och Malung. 77% av alla hushåll i Dalarna är kunder hos oss.

Dina arbetsuppgifter
Som telefonist hos oss ingår du i teamet kontorsservice, vilket innefattar arbetsområden så som telefonväxel, reception och intern bokning samt service av våra lokaler. Du har en viktig roll som kundens första kontakt, vilket ställer höga krav på din serviceanda och sociala förmåga. Du kommer arbeta i en familjär atmosfär där dina dagar präglas av kontakt via mail och telefon med såväl kunder som intern personal. Främst sitter du i vår växelfunktion där du svarar på enklare frågor men främst ska dina samtal leda till att kunden blir kopplad till rätt person och funktion. Du förväntas även vara behjälplig för resterande i teamet vid behov.

Din profil
För att trivas i denna roll tror vi att du är social, flexibel och lyhörd. Vidare ser vi att du har ett brinnande engagemang för att hjälpa och serva människor. Vi ser gärna att du även är lyhörd och kommunikativ samt har förmågan att föra fram information på ett tydligt sätt på såväl svenska som engelska. Meriterande är om du har tidigare erfarenhet av kundservice, växel eller motsvarande arbetsuppgifter.

Ansökan
Sök tjänsten via vår hemsida www.clockworkpersonal.se så snart som möjligt då vi kallar in kandidater löpande på intervju under ansökningsperioden. Tillsättning kan ske innan annonstiden löpt ut. För mer information är du varmt välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Emil ([email protected]) eller kandidatansvarig Olivia ([email protected]). Visa mindre

Sommar och extrajobb inom växel, reception och café

Ansök    Apr 20    Adecco Sweden AB    Växeltelefonist
Om tjänsten Vi på Adecco söker nu serviceinriktade och flexibla studenter till uppdrag i vår uthyrningsverksamhet. Vi söker personer som vill arbeta i växel, reception, café och/eller med administration hos våra kunder i Falun och Borlängeområdet. Våra kunder har behov både i sommar och extra vid behov. Som studentanställd hos oss på Adecco kan du få möjlighet att arbeta på flera företag inom olika branscher och bygga upp ditt personliga kontaktnät! Dina ... Visa mer
Om tjänsten
Vi på Adecco söker nu serviceinriktade och flexibla studenter till uppdrag i vår uthyrningsverksamhet. Vi söker personer som vill arbeta i växel, reception, café och/eller med administration hos våra kunder i Falun och Borlängeområdet. Våra kunder har behov både i sommar och extra vid behov.

Som studentanställd hos oss på Adecco kan du få möjlighet att arbeta på flera företag inom olika branscher och bygga upp ditt personliga kontaktnät! Dina arbetsuppgifter kan komma att variera beroende på vilket uppdrag som blir aktuellt för dig.

Arbetsuppgifterna kan exempelvis innefatta administration, växel, kundmottagande och service i reception. Vi söker dig som studerar eller vill arbeta deltid. Arbetstiderna är oftast dagtid måndag till fredag. Under sommaren finns det möjlighet till heltidsuppdrag.

Om dig
Är du en öppen och glad student som brinner för service kommer du att trivas som konsult hos oss. Du talar flytande svenska och gärna engelska samt är en van datoranvändare. Vi ser gärna att du har telefonvana samt erfarenhet av arbete i kundtjänst eller reception. För att trivas i rollen ser vi att du är flexibel, noggrann och trevlig. Du tycker om att möta nya människor och du har alltid en positiv inställning till ditt arbete!

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om Adecco
Varje dag gör vi skillnad. För företag, organisationer och individer. Vi ser dagligen våra konsulter och kandidater komma ut i jobb hos våra kunder. Det är anledningen till varför vi går till jobbet varje dag. Som en av världens största HR-leverantörer har vi individens utveckling och kundens behov i fokus, för vi vet hur viktigt det är för ett företags konkurrenskraft att ha rätt person med rätt kompetens på rätt plats. I Sverige erbjuder Adecco skräddarsydda personallösningar, såväl bemannings- och rekryteringsslösningar som interimslösningar och outsourcing fördelat på 31 kontor runtom i hela landet. Vår vision är att vara kundens och medarbetarens självklara val. Naturligtvis är vi ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Ulrika Struve via Adecco 023-70 55 96 alt. via [email protected]. Tillsättningar kan ske löpande under ansökningstiden.

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected].

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Extrajobb, sommarjobb, student, studentanställning, växel, reception, administration, café, restaurang, hotell, service, Falun, Borlänge, Adecco Visa mindre

Sommar och extrajobb inom växel, reception och café

Ansök    Maj 16    Adecco Sweden AB    Växeltelefonist
Om tjänsten Vi på Adecco söker nu serviceinriktade och flexibla studenter till uppdrag i vår uthyrningsverksamhet. Vi söker personer som vill arbeta i växel, reception, café och/eller med administration hos våra kunder i Falun och Borlängeområdet. Våra kunder har behov både i sommar och extra vid behov. Som studentanställd hos oss på Adecco kan du få möjlighet att arbeta på flera företag inom olika branscher och bygga upp ditt personliga kontaktnät! Dina ... Visa mer
Om tjänsten
Vi på Adecco söker nu serviceinriktade och flexibla studenter till uppdrag i vår uthyrningsverksamhet. Vi söker personer som vill arbeta i växel, reception, café och/eller med administration hos våra kunder i Falun och Borlängeområdet. Våra kunder har behov både i sommar och extra vid behov.

Som studentanställd hos oss på Adecco kan du få möjlighet att arbeta på flera företag inom olika branscher och bygga upp ditt personliga kontaktnät! Dina arbetsuppgifter kan komma att variera beroende på vilket uppdrag som blir aktuellt för dig.

Arbetsuppgifterna kan exempelvis innefatta administration, växel, kundmottagande och service i reception. Vi söker dig som studerar eller vill arbeta deltid. Arbetstiderna är oftast dagtid måndag till fredag. Under sommaren finns det möjlighet till heltidsuppdrag.

Om dig
Är du en öppen och glad student som brinner för service kommer du att trivas som konsult hos oss. Du talar flytande svenska och gärna engelska samt är en van datoranvändare. Vi ser gärna att du har telefonvana samt erfarenhet av arbete i kundtjänst eller reception. För att trivas i rollen ser vi att du är flexibel, noggrann och trevlig. Du tycker om att möta nya människor och du har alltid en positiv inställning till ditt arbete!

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om Adecco
Varje dag gör vi skillnad. För företag, organisationer och individer. Vi ser dagligen våra konsulter och kandidater komma ut i jobb hos våra kunder. Det är anledningen till varför vi går till jobbet varje dag. Som en av världens största HR-leverantörer har vi individens utveckling och kundens behov i fokus, för vi vet hur viktigt det är för ett företags konkurrenskraft att ha rätt person med rätt kompetens på rätt plats. I Sverige erbjuder Adecco skräddarsydda personallösningar, såväl bemannings- och rekryteringsslösningar som interimslösningar och outsourcing fördelat på 31 kontor runtom i hela landet. Vår vision är att vara kundens och medarbetarens självklara val. Naturligtvis är vi ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Ulrika Struve via Adecco 023-70 55 96 alt. via [email protected]. Tillsättningar kan ske löpande under ansökningstiden.

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected].

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Extrajobb, sommarjobb, student, studentanställning, växel, reception, administration, café, restaurang, hotell, service, Falun, Borlänge, Adecco Visa mindre

Extrajobb/sommarjobb som kontorsservicemedarbetare

Ansök    Apr 11    Randstad AB    Växeltelefonist
Arbetsbeskrivning Nu söker vi personer som gillar att jobba med service och är intresserad av ett sommarjobb med möjlighet att jobba extra både innan och efter sommaren.  Ansvarsområden Du kommer att besvara inkommande samtal där du lyhört lyssnar på inringaren i syfte att stämma av vad ärendet gäller. Därefter gör du rätt åtgärd: oftast kopplar du samtalet eller skriver ett meddelande och ibland lämnar du information till inringaren. Kvalifikationer Vi ... Visa mer
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi personer som gillar att jobba med service och är intresserad av ett sommarjobb med möjlighet att jobba extra både innan och efter sommaren. 

Ansvarsområden
Du kommer att besvara inkommande samtal där du lyhört lyssnar på inringaren i syfte att stämma av vad ärendet gäller. Därefter gör du rätt åtgärd: oftast kopplar du samtalet eller skriver ett meddelande och ibland lämnar du information till inringaren.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har relevant gymnasieexamen samt erfarenhet av serviceyrke där kundmötet stått i fokus. Du trivs med att jobba med människor och service. Då vi dagligen kommunicerar med kunder och kollegor, ser vi även att du har goda språkkunskaper i svenska och engelska i både i tal och skrift.

För att trivas i rollen som Kontorsservicemedarbetare är du serviceinriktad, glad och positiv. Att ha kontakt med människor är något du trivs med och du har ett förtroendeingivande sätt som får både kunder och kollegor att känna sig bekväma. Du har också en god kommunikativ förmåga där du förmedlar information på ett enkelt och tydligt sätt. Som person har du också förmågan att vara positiv i de flesta situationer och du förändrar snabbt ditt beteende för att anpassa dig till nya omständigheter.


Krav för tjänsten är att du har en annan huvudsaklig sysselsättning om minst 50% i form av studier, annat arbete, pension eller liknande. 


Ansökan
Ansökan öppen fram till och med 21/4. 
Vi kallar till intervjuer löpande och tjänsten kan komma att bli tillsatt innan den 21/4, sökt därför redan idag.

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward. Visa mindre

Extrajobb som kontorsservicemedarbetare

Om oss Hej! Det är vi som är Clockwork. Enligt Bolagsverket tillhör vi bemanningsbranschen men vi ser det inte som att vi arbetar med bemanning (inte bekvinning heller, för den delen) – vi jobbar med människor! Visst, vi rekryterar chefer och specialister, vi kompetensförsörjer industrier, teknikbolag, handelsföretag och andra, vi hjälper skolor att höja sin kompetens och vi matchar talanger och förmågor mot arbetsmarknadens behov. Men vårt erbjudande hand... Visa mer
Om oss
Hej! Det är vi som är Clockwork. Enligt Bolagsverket tillhör vi bemanningsbranschen men vi ser det inte som att vi arbetar med bemanning (inte bekvinning heller, för den delen) – vi jobbar med människor! Visst, vi rekryterar chefer och specialister, vi kompetensförsörjer industrier, teknikbolag, handelsföretag och andra, vi hjälper skolor att höja sin kompetens och vi matchar talanger och förmågor mot arbetsmarknadens behov. Men vårt erbjudande handlar egentligen om en enda sak: kraften att gå framåt. Därför säger vi hellre att vi är i ”bättre-framtids-branschen”. Med hög kompetens, personligt engagemang och ett prestigelöst arbetssätt är det vår ambition att varje dag vara en laddstation för människor och företag som vill utvecklas. Du kan hämta kraft hos oss i över tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr. Läs gärna mer på www.clockworkpeople.se

Om företaget
Dalarnas Försäkringsbolag ägs av dalfolket. Vi har ett brett utbud av försäkringar och banktjänster för privatpersoner, företag och lantbruk. Totalt arbetar ca 450 personer på våra kontor i Falun, Borlänge, Avesta, Leksand, Ludvika, Mora och Malung. 77% av alla hushåll i Dalarna är kunder hos oss.

Dina arbetsuppgifter
Som telefonist på Dalarnas Försäkringsbolag har du en viktig roll då du är kundens första kontakt med företaget. Du kommer arbeta i en växelfunktion där dina frågor ska leda till att kunden blir kopplad till rätt avdelning. Detta ställer höga krav på din serviceanda och sociala förmåga.

Din profil
För att passa i denna roll tror vi att du är flexibel, lösningsorienterad samt har en förmåga att ha många bollar i luften. Du har tidigare erfarenhet av kundservice, växel eller motsvarande arbetsuppgifter. Vidare ser vi att du har ett brinnande engagemang för att hjälpa och serva människor. Du behöver även vara lyhörd och kommunikativ samt ha förmågan att föra fram information på ett tydligt sätt på såväl svenska som engelska.

Ansökan
Arbetet som konsult på Clockwork ger dig ett brett kontaktnät, goda karriärmöjligheter samt riktigt goda chanser att påverka såväl arbetssituation som personlig utveckling. Som anställd hos oss får du en attraktiv anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. För att passa in i rollen som konsult ser vi att glädje, engagemang och affärsmässighet speglar din personlighet. Är du den vi söker? Varmt välkommen med din ansökan!

För mer information är du välkommen att kontakta Emil Andrén, [email protected]
Vi arbetar löpande med intervjuer och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum så ansök därför så snart som möjligt via www.clockworkpersonal.se/ Visa mindre

Kvalitetsadministratör

Ansök    Dec 15    MidSale Consulting AB    Växeltelefonist
Tror du dig passa som spindeln i nätet, som tar ansvar för att säkerställa kundnöjdhet, kvalité samt företagets relation till kunden? Våra uppdragsgivare är stora och välkända varumärken som vi förmedlar genom face2face försäljning. Du ansvar över hela kvalitétsledet efter att försäljningen är avslutad. Som kvalitétsadministratör behöver du vara lösningsorienterad, noggrann samt uppskatta ständig kontakt med kunden. Arbetsuppgifter och arbetsbeskrivni... Visa mer
Tror du dig passa som spindeln i nätet, som tar ansvar för att säkerställa kundnöjdhet, kvalité samt företagets relation till kunden?


Våra uppdragsgivare är stora och välkända varumärken som vi förmedlar genom face2face försäljning. Du ansvar över hela kvalitétsledet efter att försäljningen är avslutad. Som kvalitétsadministratör behöver du vara lösningsorienterad, noggrann samt uppskatta ständig kontakt med kunden.

Arbetsuppgifter och arbetsbeskrivning:
- Säkerställa att försäljningsprocessen utförts på ett korrekt sätt
- Dokumentering av eventuella avvikelser
- Planera kvalitetsutbildningar
- Kontrollering och rättning av felaktiga avtal
- Strukturering av dokument och dylikt


Expo Avenue söker dig som:
- Trivs med kundkontakt via telefon
- Har goda kommunikativa egenskaper
- Är van datoranvändare och behärskar Office-paketet
- Har lätt för att uttrycka dig genom det svenska språket
- Trivs med att arbeta självständigt
- Har en god känsla för service


Vi erbjuder en gedigen utbildning för att du ska känna dig trygg i din nya tjänst. Medarbetare finns alltid tillgängliga och redo att hjälpa till vid nya utmaningar. Tidigare erfarenheter är inget krav men självklart meriterande. Vidare bör du ha ett naturligt driv där du inte räds att ta egna initiativ.


Om Expo Avenue:
Expo Avenue är ett banbrytande företag med nya idéer och koncept. Vi finns i stora delar av landet och består idag av ca 70 duktiga medarbetare. Våra samarbetspartners är stora och välkända varumärken som alltid kan förvänta sig en hög kvalité och service från oss.
Kreativitet, kvalité och passion för service och försäljning är grunderna till vår framgång.
Expo Avenue är ett tillväxtföretag som är ett självklart val för dig som har höga ambitioner och vill ha möjligheten till karriär.

Mer om oss hittar du här:
www.expoavenue.se


Tjänsten är en heltidstjänst och arbetstiderna är måndag – fredag, 08:30 – 17:30.
Arbetsplatsen är baserad på vårt kontor i Borlänge.
Lönetyp: Fast månadslön.


Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!


Ansökan tas emot via e-post till: [email protected] Visa mindre

Sommar och extrajobb inom växel, reception och café

Ansök    Apr 4    Adecco Sweden AB    Växeltelefonist
Om tjänsten Vi på Adecco söker nu serviceinriktade och flexibla studenter till uppdrag i vår uthyrningsverksamhet. Vi söker personer som vill arbeta i växel, reception, café och/eller med administration hos våra kunder i Falun och Borlängeområdet. Våra kunder har behov både i sommar och extra vid behov. Som studentanställd hos oss på Adecco kan du få möjlighet att arbeta på flera företag inom olika branscher och bygga upp ditt personliga kontaktnät! Dina ... Visa mer
Om tjänsten
Vi på Adecco söker nu serviceinriktade och flexibla studenter till uppdrag i vår uthyrningsverksamhet. Vi söker personer som vill arbeta i växel, reception, café och/eller med administration hos våra kunder i Falun och Borlängeområdet. Våra kunder har behov både i sommar och extra vid behov.

Som studentanställd hos oss på Adecco kan du få möjlighet att arbeta på flera företag inom olika branscher och bygga upp ditt personliga kontaktnät! Dina arbetsuppgifter kan komma att variera beroende på vilket uppdrag som blir aktuellt för dig.

Arbetsuppgifterna kan exempelvis innefatta administration, växel, kundmottagande och service i reception. Vi söker dig som studerar eller vill arbeta deltid. Arbetstiderna är oftast dagtid måndag till fredag. Under sommaren finns det möjlighet till heltidsuppdrag.

Om dig
Är du en öppen och glad student som brinner för service kommer du att trivas som konsult hos oss. Du talar flytande svenska och gärna engelska samt är en van datoranvändare. Vi ser gärna att du har telefonvana samt erfarenhet av arbete i kundtjänst eller reception. För att trivas i rollen ser vi att du är flexibel, noggrann och trevlig. Du tycker om att möta nya människor och du har alltid en positiv inställning till ditt arbete!

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om Adecco
Varje dag gör vi skillnad. För företag, organisationer och individer. Vi ser dagligen våra konsulter och kandidater komma ut i jobb hos våra kunder. Det är anledningen till varför vi går till jobbet varje dag. Som en av världens största HR-leverantörer har vi individens utveckling och kundens behov i fokus, för vi vet hur viktigt det är för ett företags konkurrenskraft att ha rätt person med rätt kompetens på rätt plats. I Sverige erbjuder Adecco skräddarsydda personallösningar, såväl bemannings- och rekryteringsslösningar som interimslösningar och outsourcing fördelat på 31 kontor runtom i hela landet. Vår vision är att vara kundens och medarbetarens självklara val. Naturligtvis är vi ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Ulrika Struve via Adecco 023-70 55 96 alt. via [email protected]. Tillsättningar kan ske löpande under ansökningstiden.

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected].

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Extrajobb, sommarjobb, student, studentanställning, växel, reception, administration, café, restaurang, hotell, service, Falun, Borlänge, Adecco Visa mindre

Kvalitetsadministratör

Ansök    Nov 16    MidSale Consulting AB    Växeltelefonist
Tror du dig passa som spindeln i nätet, som tar ansvar för att säkerställa kundnöjdhet, kvalité samt företagets relation till kunden? Våra uppdragsgivare är stora och välkända varumärken som vi förmedlar genom face2face försäljning. Du ansvar över hela kvalitétsledet efter att försäljningen är avslutad. Som kvalitétsadministratör behöver du vara lösningsorienterad, noggrann samt uppskatta ständig kontakt med kunden. Arbetsuppgifter och arbetsbeskrivni... Visa mer
Tror du dig passa som spindeln i nätet, som tar ansvar för att säkerställa kundnöjdhet, kvalité samt företagets relation till kunden?


Våra uppdragsgivare är stora och välkända varumärken som vi förmedlar genom face2face försäljning. Du ansvar över hela kvalitétsledet efter att försäljningen är avslutad. Som kvalitétsadministratör behöver du vara lösningsorienterad, noggrann samt uppskatta ständig kontakt med kunden.

Arbetsuppgifter och arbetsbeskrivning:
- Säkerställa att försäljningsprocessen utförts på ett korrekt sätt
- Dokumentering av eventuella avvikelser
- Planera kvalitetsutbildningar
- Kontrollering och rättning av felaktiga avtal
- Strukturering av dokument och dylikt


Expo Avenue söker dig som:
- Trivs med kundkontakt via telefon
- Har goda kommunikativa egenskaper
- Är van datoranvändare och behärskar Office-paketet
- Har lätt för att uttrycka dig genom det svenska språket
- Trivs med att arbeta självständigt
- Har en god känsla för service


Vi erbjuder en gedigen utbildning för att du ska känna dig trygg i din nya tjänst. Medarbetare finns alltid tillgängliga och redo att hjälpa till vid nya utmaningar. Tidigare erfarenheter är inget krav men självklart meriterande. Vidare bör du ha ett naturligt driv där du inte räds att ta egna initiativ.


Om Expo Avenue:
Expo Avenue är ett banbrytande företag med nya idéer och koncept. Vi finns i stora delar av landet och består idag av ca 70 duktiga medarbetare. Våra samarbetspartners är stora och välkända varumärken som alltid kan förvänta sig en hög kvalité och service från oss.
Kreativitet, kvalité och passion för service och försäljning är grunderna till vår framgång.
Expo Avenue är ett tillväxtföretag som är ett självklart val för dig som har höga ambitioner och vill ha möjligheten till karriär.

Mer om oss hittar du här:
www.expoavenue.se


Tjänsten är en heltidstjänst och arbetstiderna är måndag – fredag, 08:30 – 17:30.
Arbetsplatsen är baserad på vårt kontor i Borlänge.
Lönetyp: Fast månadslön.


Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!


Ansökan tas emot via e-post till: [email protected] Visa mindre

Växeltelefonist till Falun

Ansök    Okt 6    Randstad AB    Växeltelefonist
Arbetsbeskrivning Nu söker vi för kunds räkning i Falun en växeltelefonist som vill arbeta extra vid behov. Är du student och vill ha lite extra klirr i kassan? Eller jobbar du deltid och vill fylla ut med extra arbetstimmar?  Du kanske vill bygga ditt CV och utöka ditt kontaktnät? Sök tjänsten redan idag då urval sker löpande! Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som h... Visa mer
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi för kunds räkning i Falun en växeltelefonist som vill arbeta extra vid behov. Är du student och vill ha lite extra klirr i kassan? Eller jobbar du deltid och vill fylla ut med extra arbetstimmar?  Du kanske vill bygga ditt CV och utöka ditt kontaktnät? Sök tjänsten redan idag då urval sker löpande!

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Till denna tjänst söker vi personer för extraarbete. Enligt vårt kollektivavtal är det därför viktigt att du som söker kan visa intyg att du har en annan huvudsaklig sysselsättning. Det kan vara exempelvis studier eller annat arbete med en omfattning på minst 50 %. Om du söker arbete på heltid så hänvisar vi istället till våra utannonserade tjänster för heltidsarbete.

Ansvarsområden
I jobbet som växeltelefonist kommer du i huvudsak att ta emot samtal, koppla telefoner, göra administrativa sysslor och hantera post. Vi söker dig som är  flexibel , serviceinriktad, strukturerad och önskar vara en del av ett fantastiskt team.

Arbetstider
Uppstart sker enligt överenskommelse  och arbetstiderna är förlagda vardagar under kontorstider.  

Kvalifikationer
Vi söker dig som: 
Har gymnasieutbildning
Har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%, exempelvis studier eller annat arbete
Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift
Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
Arbetstempot är stundtals högt, därför är det viktigt att du har förmåga att prioritera och fokusera på rätt saker

Meriterande:
 Arbetslivserfarenhet av att arbeta i olika databaserade system, telefonväxel och hänvisningssystem

Som person ser vi att du har lätt för att kommunicera och samarbeta med andra människor och har ett stort eget driv. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. 

Ansökan
2021-10-25, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

Har du frågor kring tjänsten vänligen kontakta:
Paulina Öberg, Konsultchef Randstad, 070 494 76 04
[email protected] 

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward. Visa mindre

Växeltelefonist / Sekreterare

Ansök    Dec 8    D.B.M & Partner AB    Växeltelefonist
DBM & Partner söker en Växeltelefonist / Sekreterare. I rollen kommer du ha kontakt med klienter, domstolar och försäkringsbolag för byråns räkning. Du ansvarar för växeltelefoni, byråns e-mail, kontakter med leverantörer, sköter bokningar samt övriga administrativa uppgifter för bolaget. Du är strukturerad och noggrann som person och du ser till att ha ordning och reda omkring dig. Du är administrativt lagd och kan ha många bollar i luften! Som person är ... Visa mer
DBM & Partner söker en Växeltelefonist / Sekreterare.
I rollen kommer du ha kontakt med klienter, domstolar och försäkringsbolag för byråns räkning. Du ansvarar för växeltelefoni, byråns e-mail, kontakter med leverantörer, sköter bokningar samt övriga administrativa uppgifter för bolaget.
Du är strukturerad och noggrann som person och du ser till att ha ordning och reda omkring dig. Du är administrativt lagd och kan ha många bollar i luften!
Som person är du kommunikativ och beredd att lösa de problem eller uppgifter som uppstår. Du är socialt säker och bekväm med att prata med nya människor.
Arbetsplatsen är belägen på kontoret i Falun. Din arbetstid varierar mellan varannan vecka 07:30-16:30 och varannan vecka 9:00 -18.00, samt jour var 3:e vecka.


Rekrytering sker löpande.


Tillträde är enligt överenskommelse. Visa mindre

Kvalitetsadministratör

Ansök    Sep 23    MidSale Consulting AB    Växeltelefonist
Tror du dig passa som spindeln i nätet, som tar ansvar för att säkerställa kundnöjdhet, kvalité samt företagets relation till kunden? Våra uppdragsgivare är stora och välkända varumärken som vi förmedlar genom face2face försäljning. Du ansvar över hela kvalitétsledet efter att försäljningen är avslutad. Som kvalitétsadministratör behöver du vara lösningsorienterad, noggrann samt uppskatta ständig kontakt med kunden. Arbetsuppgifter och arbetsbeskrivni... Visa mer
Tror du dig passa som spindeln i nätet, som tar ansvar för att säkerställa kundnöjdhet, kvalité samt företagets relation till kunden?


Våra uppdragsgivare är stora och välkända varumärken som vi förmedlar genom face2face försäljning. Du ansvar över hela kvalitétsledet efter att försäljningen är avslutad. Som kvalitétsadministratör behöver du vara lösningsorienterad, noggrann samt uppskatta ständig kontakt med kunden.

Arbetsuppgifter och arbetsbeskrivning:
- Säkerställa att försäljningsprocessen utförts på ett korrekt sätt
- Dokumentering av eventuella avvikelser
- Planera kvalitetsutbildningar
- Kontrollering och rättning av felaktiga avtal
- Strukturering av dokument och dylikt


Expo Avenue söker dig som:
- Trivs med kundkontakt via telefon
- Har goda kommunikativa egenskaper
- Är van datoranvändare och behärskar Office-paketet
- Har lätt för att uttrycka dig genom det svenska språket
- Trivs med att arbeta självständigt
- Har en god känsla för service


Vi erbjuder en gedigen utbildning för att du ska känna dig trygg i din nya tjänst. Medarbetare finns alltid tillgängliga och redo att hjälpa till vid nya utmaningar. Tidigare erfarenheter är inget krav men självklart meriterande. Vidare bör du ha ett naturligt driv där du inte räds att ta egna initiativ.


Om Expo Avenue:
Expo Avenue är ett banbrytande företag med nya idéer och koncept. Vi finns i stora delar av landet och består idag av ca 70 duktiga medarbetare. Våra samarbetspartners är stora och välkända varumärken som alltid kan förvänta sig en hög kvalité och service från oss.
Kreativitet, kvalité och passion för service och försäljning är grunderna till vår framgång.
Expo Avenue är ett tillväxtföretag som är ett självklart val för dig som har höga ambitioner och vill ha möjligheten till karriär.

Mer om oss hittar du här:
www.expoavenue.se


Tjänsten är en heltidstjänst och arbetstiderna är måndag – torsdag 09:00 – 18:00, fredagar 09:00 - 17:00.
Arbetsplatsen är baserad på vårt kontor i Borlänge.
Lönetyp: Fast månadslön.


Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!


Ansökan tas emot via e-post till: [email protected] Visa mindre

Extrajobb som kontorsservicemedarbetare

Om oss Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi arbetar med rekrytering och bemanning men vi brukar säga att vi är i ”bättre framtidsbranschen” – för vi vill vara en kraftkälla för företag och människor som vill utvecklas. Vårt erbjudande är träffsäker matchning mellan företagens behov och medarbetarnas kvaliteter, oavsett om det handlar om jobb i industri- eller tjänstesektorn, inom skolvärlden eller i olika integrationsprojekt. Vi tror på människor och vi vet... Visa mer
Om oss
Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi arbetar med rekrytering och bemanning men vi brukar säga att vi är i ”bättre framtidsbranschen” – för vi vill vara en kraftkälla för företag och människor som vill utvecklas. Vårt erbjudande är träffsäker matchning mellan företagens behov och medarbetarnas kvaliteter, oavsett om det handlar om jobb i industri- eller tjänstesektorn, inom skolvärlden eller i olika integrationsprojekt. Vi tror på människor och vi vet att rätt människa på rätt plats gör skillnad. Därför är det viktigt för oss att ha koll på varje marknad, varje företag och varje medarbetare. Och därför är det viktigt för oss med en stark lokal närvaro. Du möter oss i tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr.
Läs mer på www.clockworkpersonal.se


Om företaget
Dalarnas Försäkringsbolag ägs av dalfolket. Vi har ett brett utbud av försäkringar och banktjänster för privatpersoner, företag och lantbruk. Totalt arbetar ca 450 personer på våra kontor i Falun, Borlänge, Avesta, Leksand, Ludvika, Mora och Malung. 77% av alla hushåll i Dalarna är kunder hos oss.

Dina arbetsuppgifter
Som kontorsservicemedarbetare på Dalarnas Försäkringsbolag har du en viktig roll då du är kundens första kontakt med företaget. Du kommer arbeta i en växelfunktion där dina frågor ska leda till att kunden blir kopplad till rätt avdelning. Detta ställer höga krav på din serviceanda och sociala förmåga.

Din profil
Då tjänsten är vid behov krävs det att du har en annan huvudsaklig sysselsättning om minst 50% (såsom studier, annat deltidsarbete eller liknande), ange detta i din ansökan.

För att passa i denna roll tror vi att du är flexibel, lösningsorienterad samt har en förmåga att ha många bollar i luften. Du har tidigare erfarenhet av kundservice, växel eller motsvarande arbetsuppgifter. Vidare ser vi att du har ett brinnande engagemang för att hjälpa och serva människor. Du behöver även vara lyhörd och kommunikativ samt ha förmågan att föra fram information på ett tydligt sätt på såväl svenska som engelska.

Ansökan
Arbetet som konsult på Clockwork ger dig ett brett kontaktnät, goda karriärmöjligheter samt riktigt goda chanser att påverka såväl arbetssituation som personlig utveckling. Som anställd hos oss får du en attraktiv anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. För att passa in i rollen som konsult ser vi att glädje, engagemang och affärsmässighet speglar din personlighet. Är du den vi söker? Varmt välkommen med din ansökan!

För mer information är du välkommen att kontakta Michaela Hallqvist, [email protected]
Vi arbetar löpande med intervjuer och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum, 10 oktober, ansök därför så snart som möjligt via www.clockworkpersonal.se/ Visa mindre

Extrajobb som kontorsservicemedarbetare

Om oss Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi arbetar med rekrytering och bemanning men vi brukar säga att vi är i ”bättre framtidsbranschen” – för vi vill vara en kraftkälla för företag och människor som vill utvecklas. Vårt erbjudande är träffsäker matchning mellan företagens behov och medarbetarnas kvaliteter, oavsett om det handlar om jobb i industri- eller tjänstesektorn, inom skolvärlden eller i olika integrationsprojekt. Vi tror på människor och vi vet... Visa mer
Om oss
Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi arbetar med rekrytering och bemanning men vi brukar säga att vi är i ”bättre framtidsbranschen” – för vi vill vara en kraftkälla för företag och människor som vill utvecklas. Vårt erbjudande är träffsäker matchning mellan företagens behov och medarbetarnas kvaliteter, oavsett om det handlar om jobb i industri- eller tjänstesektorn, inom skolvärlden eller i olika integrationsprojekt. Vi tror på människor och vi vet att rätt människa på rätt plats gör skillnad. Därför är det viktigt för oss att ha koll på varje marknad, varje företag och varje medarbetare. Och därför är det viktigt för oss med en stark lokal närvaro. Du möter oss i tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr.
Läs mer på www.clockworkpersonal.se


Om företaget
Dalarnas Försäkringsbolag ägs av dalfolket. Vi har ett brett utbud av försäkringar och banktjänster för privatpersoner, företag och lantbruk. Totalt arbetar ca 450 personer på våra kontor i Falun, Borlänge, Avesta, Leksand, Ludvika, Mora och Malung. 77% av alla hushåll i Dalarna är kunder hos oss.

Dina arbetsuppgifter
Som kontorsservicemedarbetare på Dalarnas Försäkringsbolag har du en viktig roll då du är kundens första kontakt med företaget. Du kommer arbeta i en växelfunktion där dina frågor ska leda till att kunden blir kopplad till rätt avdelning. Detta ställer höga krav på din serviceanda och sociala förmåga.

Din profil
Då tjänsten är vid behov krävs det att du har en annan huvudsaklig sysselsättning om minst 50% (såsom studier, annat deltidsarbete eller liknande), ange detta i din ansökan.

För att passa i denna roll tror vi att du är flexibel, lösningsorienterad samt har en förmåga att ha många bollar i luften. Du har tidigare erfarenhet av kundservice, växel eller motsvarande arbetsuppgifter. Vidare ser vi att du har ett brinnande engagemang för att hjälpa och serva människor. Du behöver även vara lyhörd och kommunikativ samt ha förmågan att föra fram information på ett tydligt sätt på såväl svenska som engelska.

Ansökan
Arbetet som konsult på Clockwork ger dig ett brett kontaktnät, goda karriärmöjligheter samt riktigt goda chanser att påverka såväl arbetssituation som personlig utveckling. Som anställd hos oss får du en attraktiv anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. För att passa in i rollen som konsult ser vi att glädje, engagemang och affärsmässighet speglar din personlighet. Är du den vi söker? Varmt välkommen med din ansökan!

För mer information är du välkommen att kontakta Michaela Hallqvist, michaela,[email protected]
Vi arbetar löpande med intervjuer och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum, 10 oktober, ansök därför så snart som möjligt via www.clockworkpersonal.se/ Visa mindre

Kontorsservicemedarbetare

Vi på Dalarnas Försäkringsbolag är drygt 400 engagerade medarbetare som bor där våra kunder bor, handlar i samma affärer och har samma väder. Med kontor i Falun, Borlänge, Avesta, Leksand, Ludvika, Mora och Malung finns vi nära våra kunder, som alla tillsammans äger vårt bolag. Stark lokal närvaro, personliga möten och bra digitala lösningar anser vi vara förutsättningar för det bästa kundmötet. Dalarnas är en ansvarsfull arbetsgivare som uppmuntrar mångfa... Visa mer
Vi på Dalarnas Försäkringsbolag är drygt 400 engagerade medarbetare som bor där våra kunder bor, handlar i samma affärer och har samma väder. Med kontor i Falun, Borlänge, Avesta, Leksand, Ludvika, Mora och Malung finns vi nära våra kunder, som alla tillsammans äger vårt bolag. Stark lokal närvaro, personliga möten och bra digitala lösningar anser vi vara förutsättningar för det bästa kundmötet. Dalarnas är en ansvarsfull arbetsgivare som uppmuntrar mångfald, främjar hälsa och bidrar till ett hållbart arbetsliv. Vi vill med en god företagskultur, möjlighet till utveckling och ett stort engagemang, attrahera och behålla de bästa medarbetarna.

Trivs du i mötet med andra människor? Vi söker nu en medarbetare till Kontorsservice i Falun.

Om jobbet
Som Kontorsservicemedarbetare på vårt kontor i Falun har du ett varierande arbete, där rollen innefattar arbete i både växel, reception och cafeteria. I vår växel tar vi emot bolagets inkommande samtal, cirka 1500 per dag, och hjälper våra kunder vidare till rätt funktion eller person. I vår reception möter vi våra kunder över disk och ser till att de utifrån sitt ärende får hjälp av rätt funktion eller person. I arbetet ingår även försäljning och en del administration. I vår cafeteria serverar vi fika till våra medarbetare samt hjälper till med förtäring vid möten och andra evenemang. I arbetet ingår planering, inköp, servering och att hålla ordning och reda.

Vem är du?
Vi söker dig som har relevant gymnasieexamen samt erfarenhet av serviceyrke där kundmötet stått i fokus. Du trivs med att jobba med människor och service. Då vi dagligen kommunicerar med kunder och kollegor, ser vi även att du har goda språkkunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift.

För att trivas i rollen som Kontorsservicemedarbetare är du serviceinriktad, glad och positiv. Att ha kontakt med människor är något du trivs med och du har ett förtroendeingivande sätt som får både kunder och kollegor att känna sig bekväma. Du har också en god kommunikativ förmåga där du förmedlar information på ett enkelt och tydligt sätt. Som person har du också förmågan att vara positiv i de flesta situationer och du förändrar snabbt ditt beteende för att anpassa dig till nya omständigheter.

Om oss
Kontorsservice är en stödfunktion inom Dalarnas Försäkringsbolag som underlättar och ger förutsättningar för våra kollegor i sitt dagliga arbete och vårt mål är att skapa en positiv känsla och upplevelse för både våra kunder och kollegor. Vi är totalt 12 personer, med olika roller, som jobbar på våra kontor i Falun och Borlänge. Tillsammans underlättar vi arbetet för våra kollegor samt hjälper våra kunder på ett serviceinriktat, professionellt och effektivt sätt.

Övrig information
Vi erbjuder ett intressant och utvecklande arbete i ett företag med starkt varumärke, god marknadsnärvaro och gedigna kundrelationer.

Genom Rekryteringslots Dalarna kan vi erbjuda medflyttarservice, läs mer om det på Rekryteringslots hemsida www.rekryteringslots.se

För ytterligare information kontakta: Therese Isacson, Chef Kontorsservice, 023-930 14.

Lokala fackliga företrädare: Inge Gustafsson, Forena, 023-931 43.

Urval och intervjuer kan komma att ske löpande.  

Varmt välkommen med din ansökan!

Sista ansökningsdag: 2021-09-14 
????? Visa mindre

Växeltelefonist till Falun

Ansök    Sep 7    Randstad AB    Växeltelefonist
Arbetsbeskrivning Nu söker vi för kunds räkning i Falun en växeltelefonist som vill arbeta extra vid behov. Är du student och vill ha lite extra klirr i kassan? Eller jobbar du deltid och vill fylla ut med extra arbetstimmar?  Du kanske vill bygga ditt CV och utöka ditt kontaktnät? Sök tjänsten redan idag då urval sker löpande! Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som h... Visa mer
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi för kunds räkning i Falun en växeltelefonist som vill arbeta extra vid behov. Är du student och vill ha lite extra klirr i kassan? Eller jobbar du deltid och vill fylla ut med extra arbetstimmar?  Du kanske vill bygga ditt CV och utöka ditt kontaktnät? Sök tjänsten redan idag då urval sker löpande!

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.


Till denna tjänst söker vi personer för extraarbete. Enligt vårt kollektivavtal är det därför viktigt att du som söker kan visa intyg att du har en annan huvudsaklig sysselsättning. Det kan vara exempelvis studier eller annat arbete med en omfattning på minst 50 %. Om du söker arbete på heltid så hänvisar vi istället till våra utannonserade tjänster för heltidsarbete.

Ansvarsområden
I jobbet som växeltelefonist kommer du i huvudsak att ta emot samtal, koppla telefoner, göra administrativa sysslor och hantera post. Vi söker dig som är serviceinriktad, strukturerad och önskar vara en del av ett fantastiskt team.

Arbetstider
Uppstart sker omgående och arbetstiderna är förlagda vardagar under kontorstider. 

Kvalifikationer
Vi söker dig som: 
Har gymnasieutbildning
Har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%, exempelvis studier eller annat arbete
Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift
Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
Arbetstempot är stundtals högt, därför är det viktigt att du har förmåga att prioritera och fokusera på rätt saker

Meriterande:
 Arbetslivserfarenhet av att arbeta i olika databaserade system, telefonväxel och hänvisningssystem

Som person ser vi att du har lätt för att kommunicera och samarbeta med andra människor och har ett stort eget driv. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. 

Ansökan
2021-09-28, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

Har du frågor kring tjänsten vänligen kontakta:
Paulina Öberg, Konsultchef Randstad, 070 494 76 04
[email protected] 

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward. Visa mindre

Jobba extra som telefonist hos vår kund i Falun

Ansök    Sep 7    Manpower AB    Växeltelefonist
Studerar du eller har du en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%? Har du en naturlig fallenhet för att bemöta folk på ett trevligt sätt och lösa problem av olika slag? Då kan det vara precis dig vi söker till rollen som växeltelefonist. Skicka in din ansökan så snart som möjligt! Det här är ett konsultuppdrag som varar tillsvidare. Du kommer att vara anställd av Manpower men arbeta hos vår uppdragsgivare. Vad går arbetet som konsult ut på? Ditt... Visa mer
Studerar du eller har du en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%? Har du en naturlig fallenhet för att bemöta folk på ett trevligt sätt och lösa problem av olika slag? Då kan det vara precis dig vi söker till rollen som växeltelefonist. Skicka in din ansökan så snart som möjligt!

Det här är ett konsultuppdrag som varar tillsvidare. Du kommer att vara anställd av Manpower men arbeta hos vår uppdragsgivare.

Vad går arbetet som konsult ut på?

Ditt första uppdrag som konsult hos oss kommer att utföras hos en spännande kund i Falun där du kommer att arbeta med att svara på frågor i telefon, hantera inkommande samtal och besöksmottagning. Mer specifikt innebär det att besvara inkommande samtal samt koppla vidare. Anställningen inleds med en introduktionsutbildning där du får lära dig det du behöver veta för att komma igång med jobbet på bästa sätt.



Är du rätt person för jobbet?

Den här tjänsten passar dig som tycker att det är spännande att arbeta med prata med kunder och ge bra service. Du har en fallenhet för att prata med olika typer av människor och en genuin vilja att göra ett bra jobb. Vidare ser vi gärna att du har erfarenhet av att jobba med service.



I övrigt krävs det att du

* har mycket god känsla för service

* är duktig på att kommunicera

* studerar på minst 50% eller har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%.







Erbjudande

Rent formellt bygger en anställning hos oss på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Det som skiljer sig är att du blir anställd hos oss, men arbetar på olika uppdrag hos våra kunder. Du får chansen att arbeta i olika branscher, med olika arbetsuppgifter och med olika människor. Som konsult erbjuds du även friskvårdsbidrag samt utöver det får alla Manpowers anställda fri tillgång till över 4500 interaktiva utbildningar via vår e-learningportal PowerYOU.



Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll.



Sök tjänsten idag!



Den här tjänsten innebär att du kommer att bli anställd av Manpower men du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.



Vi ser fram emot att höra från dig!



Om Manpower

Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna. Visa mindre

Vi söker nu en vikarie till Kontorsservice!

Vi på Dalarnas Försäkringsbolag är drygt 400 engagerade medarbetare som bor där våra kunder bor, handlar i samma affärer och har samma väder. Med kontor i Falun, Borlänge, Avesta, Leksand, Ludvika, Mora och Malung finns vi nära våra kunder, som alla tillsammans äger vårt bolag. Stark lokal närvaro, personliga möten och bra digitala lösningar anser vi vara förutsättningar för det bästa kundmötet. Dalarnas är en ansvarsfull arbetsgivare som främjar hälsa och... Visa mer
Vi på Dalarnas Försäkringsbolag är drygt 400 engagerade medarbetare som bor där våra kunder bor, handlar i samma affärer och har samma väder. Med kontor i Falun, Borlänge, Avesta, Leksand, Ludvika, Mora och Malung finns vi nära våra kunder, som alla tillsammans äger vårt bolag. Stark lokal närvaro, personliga möten och bra digitala lösningar anser vi vara förutsättningar för det bästa kundmötet. Dalarnas är en ansvarsfull arbetsgivare som främjar hälsa och bidrar till ett hållbart arbetsliv. Vi vill med en god företagskultur, möjlighet till utveckling och ett stort engagemang, attrahera och behålla de bästa medarbetarna.

Om jobbet
Som Kontorsservicemedarbetare på vårt kontor i Falun har du ett varierande arbete, där rollen innefattar arbete i både växel, reception och cafeteria. I vår växel tar vi emot bolagets inkommande samtal, cirka 1500 per dag, och hjälper våra kunder vidare till rätt funktion eller person. I vår reception möter vi våra kunder över disk och ser till att de utifrån sitt ärende får hjälp av rätt funktion eller person. I arbetet ingår även försäljning och en del administration. I vår cafeteria serverar vi fika till våra medarbetare samt hjälper till med förtäring vid möten och andra evenemang. I arbetet ingår planering, inköp, servering och att hålla ordning och reda.
Vem är du?
Vi söker dig som har relevant gymnasieexamen samt erfarenhet av serviceyrke där kundmötet stått i fokus. Du trivs med att jobba med människor och service. Då vi dagligen kommunicerar med kunder och kollegor, ser vi även att du har goda språkkunskaper i svenska och engelska i både i tal och skrift.
För att trivas i rollen som Kontorsservicemedarbetare är du serviceinriktad, glad och positiv. Att ha kontakt med människor är något du trivs med och du har ett förtroendeingivande sätt som får både kunder och kollegor att känna sig bekväma. Du har också en god kommunikativ förmåga där du förmedlar information på ett enkelt och tydligt sätt. Som person har du också förmågan att vara positiv i de flesta situationer och du förändrar snabbt ditt beteende för att anpassa dig till nya omständigheter.
Om oss
Kontorsservice är en stödfunktion inom Dalarnas Försäkringsbolag som underlättar och ger förutsättningar för våra kollegor i sitt dagliga arbete och vårt mål är att skapa en positiv känsla och upplevelse för både våra kunder och kollegor. Vi är totalt 12 personer, med olika roller, som jobbar på våra kontor i Falun och Borlänge. Tillsammans underlättar vi arbetet för våra kollegor samt hjälper våra kunder på ett serviceinriktat, professionellt och effektivt sätt.
Övrig information
Tjänsten avser ett vikariat på cirka 12 månader.
Som en del i vår rekryteringsprocess kommer du att få genomföra test. 
Vi erbjuder ett intressant och utvecklande arbete i ett företag med starkt varumärke, god marknadsnärvaro och gedigna kundrelationer.
Genom Rekryteringslots Dalarna kan vi erbjuda medflyttarservice, läs mer om det på Rekryteringslots hemsida www.rekryteringslots.se
För ytterligare information kontakta: Therese Isacson, Chef Kontorsservice, 023-930 14.
Lokala fackliga företrädare: Inge Gustafsson, Forena, 023-931 43.
Urval och intervjuer kan komma att ske löpande.  
Varmt välkommen med din ansökan!

Sista ansökningsdag: 2021-04-25 
Vi på Dalarnas Försäkringsbolag är drygt 400 engagerade medarbetare som bor där våra kunder bor, handlar i samma affärer och har samma väder. Med kontor i Falun, Borlänge, Avesta, Leksand, Ludvika, Mora och Malung finns vi nära våra kunder, som alla tillsammans äger vårt bolag. Stark lokal närvaro, personliga möten och bra digitala lösningar anser vi vara förutsättningar för det bästa kundmötet. Dalarnas är en ansvarsfull arbetsgivare som främjar hälsa och bidrar till ett hållbart arbetsliv. Vi vill med en god företagskultur, möjlighet till utveckling och ett stort engagemang, attrahera och behålla de bästa medarbetarna. Visa mindre

Kontorsservicemedarbetare till Falun

Trivs du i mötet med andra människor? Vi söker nu en medarbetare till Kontorsservice i Falun, för ett vikariat under en av våra kollegors föräldraledighet. Om oss: Kontorsservice är en stödfunktion inom Dalarnas Försäkringsbolag som underlättar och ger förutsättningar för våra kollegor i sitt dagliga arbete och vårt mål är att skapa en positiv känsla och upplevelse för både våra kunder och kollegor. Vi är totalt 12 personer, med olika roller, som jobbar p... Visa mer
Trivs du i mötet med andra människor? Vi söker nu en medarbetare till Kontorsservice i Falun, för ett vikariat under en av våra kollegors föräldraledighet.
Om oss:
Kontorsservice är en stödfunktion inom Dalarnas Försäkringsbolag som underlättar och ger förutsättningar för våra kollegor i sitt dagliga arbete och vårt mål är att skapa en positiv känsla och upplevelse för både våra kunder och kollegor. Vi är totalt 12 personer, med olika roller, som jobbar på våra kontor i Falun och Borlänge. Tillsammans underlättar vi arbetet för våra kollegor samt hjälper våra kunder på ett serviceinriktat, professionellt och effektivt sätt.

Arbetsuppgifter:
Som Kontorsservicemedarbetare på vårt kontor i Falun har du ett varierande arbete, där rollen innefattar arbete i både växel, reception och cafeteria. I vår växel tar vi emot bolagets inkommande samtal, cirka 1500 per dag, och hjälper våra kunder vidare till rätt funktion eller person. I vår reception möter vi våra kunder över disk och ser till att de utifrån sitt ärende får hjälp av rätt funktion eller person. I arbetet ingår även försäljning och en del administration. I vår cafeteria serverar vi fika till våra medarbetare samt hjälper till med förtäring vid möten och andra evenemang. I arbetet ingår planering, inköp, servering och att hålla ordning och reda.
Utbildning och bakgrund:
Vi söker dig som har relevant gymnasieexamen samt erfarenhet av serviceyrke där kundmötet stått i fokus. Du trivs med att jobba med människor och service. Då vi dagligen kommunicerar med kunder och kollegor, ser vi även att du har goda språkkunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift.
Om dig:
För att trivas i rollen som Kontorsservicemedarbetare är du serviceinriktad, glad och positiv. Att ha kontakt med människor är något du trivs med och du har ett förtroendeingivande sätt som får både kunder och kollegor att känna sig bekväma. Du har också en god kommunikativ förmåga där du förmedlar information på ett enkelt och tydligt sätt. Som person har du också förmågan att vara positiv i de flesta situationer och du förändrar snabbt ditt beteende för att anpassa dig till nya omständigheter.

Övrig information:
Tjänsten avser ett vikariat på cirka 12 månader.
Som en del i vår rekryteringsprocess kommer du att få genomföra test. Testet skickas till dig via mail när du sökt tjänsten.
Vi erbjuder ett intressant och utvecklande arbete i ett företag med starkt varumärke, god marknadsnärvaro och gedigna kundrelationer.
Genom Rekryteringslots Dalarna kan vi erbjuda medflyttarservice, läs mer om det på Rekryteringslots hemsida www.rekryteringslots.se
Ansökan:
För ytterligare information kontakta: Therese Isacson, Chef Kontorsservice, 023-930 14.
Lokala fackliga företrädare: Inge Gustafsson, Forena, 023-931 43.
Sista ansökningsdag är den 24 januari 2021. Urval och intervjuer kan komma att ske löpande.  
Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre

Kvalitetsadministratör

Ansök    Maj 21    MidSale Consulting AB    Växeltelefonist
Tror du dig passa som spindeln i nätet, som tar ansvar för att säkerställa kundnöjdhet, kvalité samt företagets relation till kunden? Våra uppdragsgivare är stora och välkända varumärken som vi förmedlar genom face2face försäljning. Du ansvar över hela kvalitétsledet efter att försäljningen är avslutad. Som kvalitétsadministratör behöver du vara lösningsorienterad, noggrann samt uppskatta ständig kontakt med kunden. Arbetsuppgifter och arbetsbeskrivni... Visa mer
Tror du dig passa som spindeln i nätet, som tar ansvar för att säkerställa kundnöjdhet, kvalité samt företagets relation till kunden?


Våra uppdragsgivare är stora och välkända varumärken som vi förmedlar genom face2face försäljning. Du ansvar över hela kvalitétsledet efter att försäljningen är avslutad. Som kvalitétsadministratör behöver du vara lösningsorienterad, noggrann samt uppskatta ständig kontakt med kunden.

Arbetsuppgifter och arbetsbeskrivning:
- Säkerställa att försäljningsprocessen utförts på ett korrekt sätt
- Dokumentering av eventuella avvikelser
- Planera kvalitetsutbildningar
- Kontrollering och rättning av felaktiga avtal
- Strukturering av dokument och dylikt


Expo Avenue söker dig som:
- Trivs med kundkontakt via telefon
- Har goda kommunikativa egenskaper
- Är van datoranvändare och behärskar Office-paketet
- Har lätt för att uttrycka dig genom det svenska språket
- Trivs med att arbeta självständigt
- Har en god känsla för service


Vi erbjuder en gedigen utbildning för att du ska känna dig trygg i din nya tjänst. Medarbetare finns alltid tillgängliga och redo att hjälpa till vid nya utmaningar. Tidigare erfarenheter är inget krav men självklart meriterande. Vidare bör du ha ett naturligt driv där du inte räds att ta egna initiativ.


Om Expo Avenue:
Expo Avenue är ett banbrytande företag med nya idéer och koncept. Vi finns i stora delar av landet och består idag av ca 70 duktiga medarbetare. Våra samarbetspartners är stora och välkända varumärken som alltid kan förvänta sig en hög kvalité och service från oss.
Kreativitet, kvalité och passion för service och försäljning är grunderna till vår framgång.
Expo Avenue är ett tillväxtföretag som är ett självklart val för dig som har höga ambitioner och vill ha möjligheten till karriär.

Mer om oss hittar du här:
www.expoavenue.se


Tjänsten är en heltidstjänst och arbetstiderna är måndag – fredag, 08:00 – 17:00.
Arbetsplatsen är baserad på vårt kontor i Borlänge.
Lönetyp: Fast månadslön.


Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!


Ansökan tas emot via e-post till: [email protected] Visa mindre