Lediga jobb som Gruppledare för kontorspersonal i Falun

Se lediga jobb som Gruppledare för kontorspersonal i Falun. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Falun som finns hos arbetsgivaren.

Chef till vårt proaktiva team inom Försäkringscenter

Vi söker en ledare till vårt proaktiva team inom Försäkringscenter. Om jobbet Vi är mitt i en spännande förändring och söker nu en chef till vår grupp som arbetar med det viktiga uppdraget att utveckla vårt befintliga proaktiva arbete med våra försäkringskunder. Som chef för denna gruppering kommer du få vara med och tillsammans forma vår nya organisation, våra nya arbetssätt och processer. Du har det övergripande ansvaret för ca 10 medarbetare som jobbar... Visa mer
Vi söker en ledare till vårt proaktiva team inom Försäkringscenter.
Om jobbet
Vi är mitt i en spännande förändring och söker nu en chef till vår grupp som arbetar med det viktiga uppdraget att utveckla vårt befintliga proaktiva arbete med våra försäkringskunder. Som chef för denna gruppering kommer du få vara med och tillsammans forma vår nya organisation, våra nya arbetssätt och processer. Du har det övergripande ansvaret för ca 10 medarbetare som jobbar med den proaktiva kontakten med våra kunder, med fokus på att vårda och bearbeta det befintliga beståndet, samt bredda affären genom att och se över helheten för våra kunder. Du ansvarar för att planera, samordna, följa upp och utveckla arbetet inom din grupp, i nära dialog med avdelningschefen samt dina teamchefskollegor med liknande uppdrag. Som en naturlig del i ditt jobb ingår att coacha och stödja dina medarbetare och du ansvarar för personal, budget och verksamhet. Du, tillsammans med dina medarbetare, samverkar dagligen med andra grupper inom Dalarnas med fokus på den bästa kundupplevelsen.
Vem är du?
Vi söker dig som har relevant akademisk utbildning, alternativt annan utbildning tillsammans med arbetslivserfarenhet vi bedömer som likvärdig. För oss är det viktigt att du har ett stort intresse för människor och ledarskap samt gärna erfarenhet av att leda andra. Har du erfarenhet av kundtjänstverksamhet och arbete med proaktiv försäljning är det toppen. Vi ser det som meriterande om du har tidigare erfarenhet av arbete inom försäkringsbranschen.
För att trivas i rollen ser vi att du är en trygg och förtroendeingivande ledare med ett förändringsdriv. Vidare är det av stor vikt att du är coachande och ser kommunikation och feedback som viktiga verktyg för att utveckla dina medarbetare och dig själv. Vi verkar i en regelstyrd bransch vilket ställer höga krav på oss som företag, det är en självklarhet för dig att alltid agera i enlighet med bolagets interna riktlinjer samt tillämpliga lagar. För dig är det viktigt att alltid jobba med ett högt kund- och medarbetarfokus och du har förmåga att effektivt anpassa ditt beteende till nya situationer. Du agerar som ett föredöme i bolagets strategiarbete i vår fortsatta resa mot Dalarnas 2030 och du motiverar andra att vilja prestera och uppnå mål.
Om oss
Våra tidigare affärsområden Privat och Företag slås samman och vi skapar nu Affärsområde Försäkring. Det som ett led i att bli ”Ett Dalarnas” med en ännu mer sömlös upplevelse där vi förtätar samarbetet internt inom alla våra affärsområden för en ännu starkare kärnaffär. Försäkringscenter ansvarar för att på bästa sätt ta hand om våra kunder som kontaktar oss digitalt eller via telefon, men är också kärnan som ser till att hela vår försäkringsverksamhet fungerar på bästa sätt. Allt för att vi ska kunna fokusera fullt ut på att leverera en så bra kundupplevelse som möjligt.
Övrig information:
Vi erbjuder ett intressant och utvecklande arbete i ett företag med ett starkt varumärke, god marknadsnärvaro och gedigna kundrelationer.
Urval och intervjuer kan komma att ske löpande. Som en del i processen kan du komma att få genomföra tester.
Genom Rekryteringslots Dalarna kan vi erbjuda medflyttarservice, läs mer om det på Rekryteringslots hemsida www.rekryteringslots.se
För ytterligare information kontakta: Pernilla Hindsberg, Chef Försäkringscenter, 023-930 33.
Lokala fackliga företrädare: Inge Gustafsson, Forena, 023-931 43.
Varmt välkommen med din ansökan!
Vi på Dalarnas Försäkringsbolag är drygt 450 engagerade medarbetare som bor där våra kunder bor, handlar i samma affärer och har samma väder. Med kontor i Falun, Borlänge, Avesta, Leksand, Ludvika, Mora och Malung finns vi nära våra kunder, som alla tillsammans äger vårt bolag. Stark lokal närvaro, personliga möten och bra digitala lösningar anser vi vara förutsättningar för det bästa kundmötet. Dalarnas är en ansvarsfull arbetsgivare som uppmuntrar mångfald, främjar hälsa och bidrar till ett hållbart arbetsliv. Vi vill med en god företagskultur med möjlighet till utveckling, attraktiva anställningsvillkor och ett stort engagemang, attrahera och behålla de bästa medarbetarna. Visa mindre

Chefer till våra team som jobbar med inkommande försäkringsärenden

Vi söker två ledare till våra team som arbetar med inkommande rådgivning och kundservice inom Försäkringscenter. Om jobbet Vi är mitt i en spännande förändring och söker nu två chefer till våra grupper som arbetar med det viktiga uppdraget att ta emot de kunder som kontaktar oss digitalt eller via telefon för att teckna ny eller få hjälp med sin befintliga försäkring, samt övriga kundservicefrågor. Som chef för denna gruppering kommer du få vara med och t... Visa mer
Vi söker två ledare till våra team som arbetar med inkommande rådgivning och kundservice inom Försäkringscenter.
Om jobbet
Vi är mitt i en spännande förändring och söker nu två chefer till våra grupper som arbetar med det viktiga uppdraget att ta emot de kunder som kontaktar oss digitalt eller via telefon för att teckna ny eller få hjälp med sin befintliga försäkring, samt övriga kundservicefrågor. Som chef för denna gruppering kommer du få vara med och tillsammans forma vår nya organisation, våra nya arbetssätt och processer. Du har det övergripande ansvaret för ca 10 medarbetare som jobbar med kundservice och rådgivning med fokus på att se helhet för våra kunder. Du ansvarar för att planera, samordna, följa upp och utveckla arbetet inom din grupp, i nära samarbete med avdelningschefen samt dina teamchefskollegor med liknande uppdrag. Som en naturlig del i ditt jobb ingår att coacha och stödja dina medarbetare och du ansvarar för personal, budget och verksamhet. Du, tillsammans med dina medarbetare, samverkar dagligen med andra grupper inom Dalarnas med fokus på den bästa kundupplevelsen.
Vem är du?
Vi söker dig som har relevant akademisk utbildning, alternativt annan utbildning tillsammans med arbetslivserfarenhet vi bedömer som likvärdig. För oss är det viktigt att du har ett stort intresse för människor och ledarskap samt gärna erfarenhet av att leda andra. Har du erfarenhet av kundtjänstverksamhet är det toppen. Vi ser det som meriterande om du har tidigare erfarenhet av arbete inom försäkringsbranschen.
För att trivas i rollen ser vi att du är en trygg och förtroendeingivande ledare med ett förändringsdriv. Vidare är det av stor vikt att du är coachande och ser kommunikation och feedback som viktiga verktyg för att utveckla dina medarbetare och dig själv. Vi verkar i en regelstyrd bransch vilket ställer höga krav på oss som företag, det är en självklarhet för dig att alltid agera i enlighet med bolagets interna riktlinjer samt tillämpliga lagar. För dig är det viktigt att alltid jobba med ett högt kund- och medarbetarfokus och du har förmåga att effektivt anpassa ditt beteende till nya situationer. Du agerar som ett föredöme i bolagets strategiarbete i vår fortsatta resa mot Dalarnas 2030 och du motiverar andra att vilja prestera och uppnå mål.
Om oss
Våra tidigare affärsområden Privat och Företag slås samman och vi skapar nu Affärsområde Försäkring. Det som ett led i att bli ”Ett Dalarnas” med en ännu mer sömlös upplevelse där vi förtätar samarbetet internt inom alla våra affärsområden för en ännu starkare kärnaffär. Försäkringscenter ansvarar för att på bästa sätt ta hand om våra kunder som kontaktar oss digitalt eller via telefon, men är också kärnan som ser till att hela vår försäkringsverksamhet fungerar på bästa sätt. Allt för att vi ska kunna fokusera fullt ut på att leverera en så bra kundupplevelse som möjligt.
Övrig information:
Vi erbjuder ett intressant och utvecklande arbete i ett företag med ett starkt varumärke, god marknadsnärvaro och gedigna kundrelationer.
Urval och intervjuer kan komma att ske löpande. Som en del i processen kan du komma att få genomföra tester.
Genom Rekryteringslots Dalarna kan vi erbjuda medflyttarservice, läs mer om det på Rekryteringslots hemsida www.rekryteringslots.se
För ytterligare information kontakta: Pernilla Hindsberg, Chef Försäkringscenter, 023-930 33.
Lokala fackliga företrädare: Inge Gustafsson, Forena, 023-931 43.
Varmt välkommen med din ansökan!
Vi på Dalarnas Försäkringsbolag är drygt 450 engagerade medarbetare som bor där våra kunder bor, handlar i samma affärer och har samma väder. Med kontor i Falun, Borlänge, Avesta, Leksand, Ludvika, Mora och Malung finns vi nära våra kunder, som alla tillsammans äger vårt bolag. Stark lokal närvaro, personliga möten och bra digitala lösningar anser vi vara förutsättningar för det bästa kundmötet. Dalarnas är en ansvarsfull arbetsgivare som uppmuntrar mångfald, främjar hälsa och bidrar till ett hållbart arbetsliv. Vi vill med en god företagskultur med möjlighet till utveckling, attraktiva anställningsvillkor och ett stort engagemang, attrahera och behålla de bästa medarbetarna. Visa mindre

Chef till vårt affärsstödsteam inom Försäkringcenter

Vi söker en ledare till vårt affärsstödsteam inom Försäkringscenter. Om jobbet Vi är mitt i en spännande förändring och söker nu en chef till vår grupp som arbetar med det viktiga uppdraget som vi kallar affärsstöd. Du har det övergripande ansvaret för ca 10 medarbetare som jobbar med den affärsstödjande verksamheten och den administration som finns inom affärsområde försäkring. Som chef för denna gruppering kommer du få vara med och tillsammans forma vår... Visa mer
Vi söker en ledare till vårt affärsstödsteam inom Försäkringscenter.
Om jobbet
Vi är mitt i en spännande förändring och söker nu en chef till vår grupp som arbetar med det viktiga uppdraget som vi kallar affärsstöd. Du har det övergripande ansvaret för ca 10 medarbetare som jobbar med den affärsstödjande verksamheten och den administration som finns inom affärsområde försäkring. Som chef för denna gruppering kommer du få vara med och tillsammans forma vår nya organisation, våra nya arbetssätt och processer. Du ansvarar för att planera, samordna, följa upp och utveckla arbetet inom din grupp, i nära dialog med avdelningschefen och övriga teamchefskollegor med liknande uppdrag. Som en naturlig del i ditt jobb ingår att coacha och stödja dina medarbetare och du ansvarar för personal, budget och verksamhet. Du, tillsammans med dina medarbetare, samverkar dagligen med andra grupper inom Dalarnas med fokus på den bästa kundupplevelsen.
Vem är du?
Vi söker dig som har relevant akademisk utbildning, alternativt annan utbildning tillsammans med arbetslivserfarenhet vi bedömer som likvärdig. För oss är det viktigt att du har ett stort intresse för människor och ledarskap samt gärna erfarenhet av att leda andra. Har du erfarenhet av kundtjänst och affärsstödjande verksamhet är det positivt. Vi ser det som meriterande om du har tidigare erfarenhet av arbete inom försäkringsbranschen.
För att trivas i rollen ser vi att du är en trygg och förtroendeingivande ledare med ett förändringsdriv. Vidare är det av stor vikt att du är coachande och ser kommunikation och feedback som viktiga verktyg för att utveckla dina medarbetare och dig själv. Vi verkar i en regelstyrd bransch vilket ställer höga krav på oss som företag, det är en självklarhet för dig att alltid agera i enlighet med bolagets interna riktlinjer samt tillämpliga lagar. För dig är det viktigt att alltid jobba med ett högt kund- och medarbetarfokus och du har förmåga att effektivt anpassa ditt beteende till nya situationer. Du agerar som ett föredöme i bolagets strategiarbete i vår fortsatta resa mot Dalarnas 2030 och du motiverar andra att vilja prestera och uppnå mål.
Om oss
Våra tidigare affärsområden Privat och Företag slås samman och vi skapar nu Affärsområde Försäkring. Det som ett led i att bli ”Ett Dalarnas” med en ännu mer sömlös upplevelse där vi förtätar samarbetet internt inom alla våra affärsområden för en ännu starkare kärnaffär. Försäkringscenter ansvarar för att på bästa sätt ta hand om våra kunder som kontaktar oss digitalt eller via telefon, men är också kärnan som ser till att hela vår försäkringsverksamhet fungerar på bästa sätt. Allt för att vi ska kunna fokusera fullt ut på att leverera en så bra kundupplevelse som möjligt.
Övrig information:
Vi erbjuder ett intressant och utvecklande arbete i ett företag med starkt ett varumärke, god marknadsnärvaro och gedigna kundrelationer.
Urval och intervjuer kan komma att ske löpande. Som en del i processen kan du komma att få genomföra tester.
Genom Rekryteringslots Dalarna kan vi erbjuda medflyttarservice, läs mer om det på Rekryteringslots hemsida www.rekryteringslots.se
För ytterligare information kontakta: Pernilla Hindsberg, Chef Försäkringscenter, 023-930 33.
Lokala fackliga företrädare: Inge Gustafsson, Forena, 023-931 43.
Varmt välkommen med din ansökan!
Vi på Dalarnas Försäkringsbolag är drygt 450 engagerade medarbetare som bor där våra kunder bor, handlar i samma affärer och har samma väder. Med kontor i Falun, Borlänge, Avesta, Leksand, Ludvika, Mora och Malung finns vi nära våra kunder, som alla tillsammans äger vårt bolag. Stark lokal närvaro, personliga möten och bra digitala lösningar anser vi vara förutsättningar för det bästa kundmötet. Dalarnas är en ansvarsfull arbetsgivare som uppmuntrar mångfald, främjar hälsa och bidrar till ett hållbart arbetsliv. Vi vill med en god företagskultur med möjlighet till utveckling, attraktiva anställningsvillkor och ett stort engagemang, attrahera och behålla de bästa medarbetarna. Visa mindre

Utvecklingsledare social hållbarhet, Hållbarhetsavdelningen

Hos oss på Region Dalarna får du ett meningsfullt arbete där du kan göra skillnad. Tillsammans arbetar vi för ett hälsosamt Dalarna! ARBETSBESKRIVNING Vi på Region Dalarnas hållbarhetsavdelning söker dig, vår nya utvecklingsledare, som vill arbeta med varierande uppdrag inom social hållbarhet och bidra till det strategiska arbetet att utveckla Region Dalarnas hållbarhetsarbete. Om tjänsten Du kommer att ha en nyckelroll i det övergripande arbetet fö... Visa mer
Hos oss på Region Dalarna får du ett meningsfullt arbete där du kan göra skillnad. Tillsammans arbetar vi för ett hälsosamt Dalarna!

ARBETSBESKRIVNING

Vi på Region Dalarnas hållbarhetsavdelning söker dig, vår nya utvecklingsledare, som vill arbeta med varierande uppdrag inom social hållbarhet och bidra till det strategiska arbetet att utveckla Region Dalarnas hållbarhetsarbete.

Om tjänsten
Du kommer att ha en nyckelroll i det övergripande arbetet för social hållbarhet inom Region Dalarna. Du bidrar till arbetet med att genomföra Region Dalarnas hållbarhetspolicy och hållbarhetsprogram. Uppdraget handlar om att vara med och följa upp, stödja, driva på och utveckla för hållbar utveckling i planer såväl som i utveckling kopplat till jämlika och jämställda livsvillkor, folkhälsa, barnrätt och demokrati och delaktighet. Det handlar om att omsätta kunskapen till konkret arbete i alla delar av Region Dalarnas verksamheter från hälso- och sjukvård till kollektivtrafik. En viktig del av arbetet handlar om att bereda ärenden och ta fram underlag till den politiska ledningen men även att samverka med företrädare för regionens olika förvaltningar, Dalarnas kommuner samt andra regionala aktörer. Arbetet sker både enskilt och i samarbete med teamet på avdelningen.

Jobbet innebär en hög grad av självständigt arbete inom givna ramar. Rollen är mångsidig och kräver därför öppenhet, flexibilitet och förmåga att sätta sig in i och arbeta med nya frågor samt etablera goda relationer. På enheten arbetar vi i team, vi hjälps åt och delar ansvar för uppdrag men har också våra olika expertområden.

Vi erbjuder en spännande, meningsfull och utvecklande tjänst där du tillsammans med ett engagerat team driver hållbarhetsfrågor inom miljömässig, social och ekonomisk hållbarhet kopplat till Region Dalarnas kärnuppdrag. Vi erbjuder en arbetsplats som kännetecknas av hög ambition och stort engagemang där samarbete är viktigt.

KVALIFIKATIONER

För att bli framgångsrik i rollen ser vi att du har en folkhälso- eller samhällsvetenskaplig högskoleutbildning eller annan utbildningsbakgrund som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Du har arbetat några år med social hållbarhet och har erfarenhet av strategiskt arbete. Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta i en politiskt styrd organisation och har erfarenhet av att leda strategiskt utvecklingsarbete i linje med Agenda 2030 och socialt hållbar utveckling.

Du är en fena på samverkan och en lagspelare med god samarbetsförmåga samtidigt som du är drivande, initiativrik och har ett genuint intresse för hållbarhet, välfärd, folkhälsa, jämlika och jämställda livsvillkor, demokrati och delaktighet. Som person behöver du vara strukturerad och kvalitetsmedveten med en strategisk förmåga att kunna se till helheten. Detta innebär för oss att det finns en förståelse för olika ståndpunkter och intressen samt en förmåga att väga samman dessa för att uppå regionens mål inom området. Du kan arbeta självständigt och planerar och organiserar ditt uppdrag och arbete.

Du har en god kommunikativ förmåga i tal och skrift och sammanställer och kommunicerar med enkelhet komplex information på ett tillgängligt sätt. Mycket stor vikt läggs vid personliga egenskaper så som förståelse för rollen, ett förtroendeingivande sätt, engagemang för uppdraget samt tidigare erfarenhet och kunskap som kan bidra till teamets mångfald.
Region Dalarna värnar om en hälsosam arbetsmiljö för våra medarbetare samt säkra och trygga möten med medborgare, patienter, kunder och samarbetspartners. Som en del i vår rekryteringsprocess genomför vi därför drogtest innan erbjudande om anställning, samt kontrollerar ditt vaccinationsbevis.

Alla anställda inom Region Dalarna som arbetar i en verksamhet där direkt och regelbunden kontakt med barn och ungdomar förekommer ska uppvisa godtagbart utdrag ur Polisens belastningsregister. Före erbjudande av anställning ska ett giltigt utdrag uppvisas i osprättat kuvert.

Region Dalarna tillämpar krigsplacering i samband med nyanställning. Detta innebär att du som arbetstagare har ett lagkrav att ta dig till ordinarie arbetsplats i händelse av högsta beredskap.

Region Dalarnas uppgift är att göra Dalarna till en ännu bättre plats att leva på. Vi har ett brett uppdrag så möjligheterna är stora att du hittar ditt drömjobb hos oss! Vi ansvarar för hälso- och sjukvård, tandvård, hjälpmedel, kollektivtrafik och folkhögskolor, samt arbetar med folkbildning, forskning, folkhälsa och kultur. Vi arbetar också med utvecklingsfrågor inom infrastruktur, näringsliv, arbetsmarknad och miljö.

Vår värdegrund Öppenhet, Respekt och Ansvar ska genomsyra hela vår organisation. Det ledarskap Region Dalarna strävar mot beskrivs utifrån orden: tydlighet, mod och tillit.

Läs mer om hur det är att jobba hos oss på regiondalarna.se/jobb Visa mindre

Chef Förmedlad Affär

Vi söker en chef till vår grupp som jobbar med förmedlad försäkringsaffär. Om jobbet Vi är mitt i en spännande förändring och söker nu en chef till vår grupp som arbetar med en av våra viktiga affärer, förmedlad försäkring. Som chef för denna gruppering kommer du få vara med och tillsammans forma vår nya organisation. Du har det övergripande ansvaret för våra Underwriters som arbetar med vår förmedlade försäkringsaffär inom sak och motor, med stort fokus ... Visa mer
Vi söker en chef till vår grupp som jobbar med förmedlad försäkringsaffär.
Om jobbet
Vi är mitt i en spännande förändring och söker nu en chef till vår grupp som arbetar med en av våra viktiga affärer, förmedlad försäkring. Som chef för denna gruppering kommer du få vara med och tillsammans forma vår nya organisation. Du har det övergripande ansvaret för våra Underwriters som arbetar med vår förmedlade försäkringsaffär inom sak och motor, med stort fokus på långsiktig lönsamhet. Du ansvarar för att planera, samordna, följa upp och utveckla arbetet inom din grupp, i nära samarbete med avdelningschefen. Som en naturlig del i ditt jobb ingår att coacha och stödja dina medarbetare och du ansvarar för personal, budget och verksamhet. Du, tillsammans med dina medarbetare, samverkar dagligen med andra grupper inom Dalarnas med fokus på den bästa kundupplevelsen.
Vem är du?
Vi söker dig som har relevant akademisk utbildning, alternativt annan utbildning tillsammans med arbetslivserfarenhet vi bedömer som likvärdig. För oss är det viktigt att du har ett stort intresse för människor och ledarskap samt gärna erfarenhet av att leda andra. Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet av försäkringsbranschen, har du även kunskap inom företagsförsäkring är det ett extra plus.
För att trivas i rollen ser vi att du är en trygg och förtroendeingivande ledare. Vidare är det av stor vikt att du är coachande och ser feedback som ett viktigt verktyg för att utveckla dina medarbetare och dig själv. Vi verkar i en regelstyrd bransch vilket ställer höga krav på oss som företag, det är en självklarhet för dig att alltid agera i enlighet med bolagets interna riktlinjer samt tillämpliga lagar. Du är affärsmässig med högt kundfokus och du har förmåga att driva förändring och effektivt anpassa ditt beteende till nya situationer. Du agerar som ett föredöme i bolagets strategiarbete i vår fortsatta resa mot Dalarnas 2030 och du motiverar andra att vilja prestera och uppnå mål.
Om oss
Våra tidigare affärsområden Privat och Företag slås samman och vi skapar nu Affärsområde Försäkring. Det som ett led i att bli ”Ett Dalarnas” med en ännu mer sömlös upplevelse där vi förtätar samarbetet internt inom alla våra affärsområden för en ännu starkare kärnaffär. Vår grupp Förmedlardisk tillhör avdelningen Produkt och Kvalitet, som genom sitt arbete med frågor kopplade till produkt, regelverk och processer, lägger grunden för att övriga medarbetare inom AO Försäkring ska kunna fokusera fullt ut på att leverera så bra kundupplevelse som möjligt.
Övrig information:
Vi erbjuder ett intressant och utvecklande arbete i ett företag med starkt ett varumärke, god marknadsnärvaro och gedigna kundrelationer.
Urval och intervjuer kan komma att ske löpande. Som en del i processen kan du komma att få genomföra tester.
Genom Rekryteringslots Dalarna kan vi erbjuda medflyttarservice, läs mer om det på Rekryteringslots hemsida www.rekryteringslots.se
För ytterligare information kontakta: Tommie Lindkvist, Chef Produkt och Kvalitet, 023-930 54.
Lokala fackliga företrädare: Inge Gustafsson, Forena, 023-931 43.
Varmt välkommen med din ansökan!
Vi på Dalarnas Försäkringsbolag är drygt 450 engagerade medarbetare som bor där våra kunder bor, handlar i samma affärer och har samma väder. Med kontor i Falun, Borlänge, Avesta, Leksand, Ludvika, Mora och Malung finns vi nära våra kunder, som alla tillsammans äger vårt bolag. Stark lokal närvaro, personliga möten och bra digitala lösningar anser vi vara förutsättningar för det bästa kundmötet. Dalarnas är en ansvarsfull arbetsgivare som uppmuntrar mångfald, främjar hälsa och bidrar till ett hållbart arbetsliv. Vi vill med en god företagskultur med möjlighet till utveckling, attraktiva anställningsvillkor och ett stort engagemang, attrahera och behålla de bästa medarbetarna. Visa mindre

FM Partner till Falun

Har du erfarenhet av att arbeta med Facility Management? Vi söker en FM Partner som ska ansvara för några av våra kontor i Dalarna och Gävleborgs län. Läs mer om rollen och ansök nedan. Varför jobba hos oss? På Sweco driver vi en konsultaffär - våra specialiserade konsulter jobbar med att hjälpa våra kunder att planera och utforma framtidens hållbara samhällen och städer. I rollen som FM Partner får du arbeta såväl med service som lokalfrågor och du är a... Visa mer
Har du erfarenhet av att arbeta med Facility Management? Vi söker en FM Partner som ska ansvara för några av våra kontor i Dalarna och Gävleborgs län. Läs mer om rollen och ansök nedan.

Varför jobba hos oss?
På Sweco driver vi en konsultaffär - våra specialiserade konsulter jobbar med att hjälpa våra kunder att planera och utforma framtidens hållbara samhällen och städer. I rollen som FM Partner får du arbeta såväl med service som lokalfrågor och du är aktivt med och bidrar till att forma Swecos hållbara kontor. Sweco är ett börsnoterat, stabilt, stort bolag där vi värnar om våra medarbetare och vår balans i livet.

Din framtida roll
Dina huvudsakliga ansvarsområden:


• Kontorsdrift (Soft FM) – Agera huvudsaklig kontaktperson gentemot FM-leverantörer och genom leverantörer styra och följa upp kontorets service, bygga relation och ha nära dialog med medarbetare och chefer, hålla i arbetsmöten/informationsmöten.


• Kontorsförvaltning och projekt (Hard FM) – Samordna behov och utveckla kontor, arbeta med långsiktig plan för förvaltning och underhåll av kontor, implementera nya arbetssätt enligt fastställd arbetsplatsvision och kontorspolicy.


• Arbetsmiljö, säkerhet och brand - Exempelvis samordningsansvar för brandskydd och representant vid skyddsrond och revision.


• Ekonomi och inköp – Såsom fakturahantering, uppföljning av ekonomi samt delaktighet i budgetering, framtagande av beslutsunderlag för investeringar/inköp.

I rollen som FM-partner förväntas du finnas på plats på de kontor som du ansvarar för delar av tiden. Det innebär att resor inom tjänsten förekommer.

Ledarskapet
På Sweco strävar vi efter att alla medarbetare ska nå sin fulla potential. Ledarskapet på Sweco är därför en viktig del av din utveckling och bygger på balansen mellan utmaning och stöd. Genom att lära oss av misstag och vara öppna för förändring kan vi tillsammans framtidssäkra vår verksamhet och göra verklig skillnad för vårt samhälle. Vi strävar efter att finnas där för dig, så att du kan vara ditt bästa jag på jobbet. Vill du vara med på vår resa?

Den vi söker – är det du? 
Vi söker dig som har:


• Gymnasieutbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet
• Beställarkompetens - erfarenhet och vana av att arbeta med en stark FM leverantör
• Erfarenhet av kontorsförvaltning
• Erfarenhet av koordinering/drift av kontorstjänster i förvaltning och service
• Samordnat eller arbetat med arbetsmiljö, brandskydd och säkerhet
• God vana av Officepaketet samt erfarenhet av administrativa system
• Behärskar svenska språket obehindrat i tal och skrift

Det är meriterande om du har erfarenhet av:


• Arbete i organisation som levererat FM Tjänster/haft anställning hos FM leverantör
• KY/YH-utbildning inom Facility Management
• Arbete i större organisationer, gärna decentraliserade
• Deltagande i projekt för aktivitetsbaserat kontor/ABW
• Jobbat med förändringsledning
• Arbetat med Vestedavtal/Vested upplägg
• Ansvarat för att driva projekt eller delprojekt

Dina personliga egenskaper
För att trivas och bli framgångsrik i rollen är du en serviceorienterad person. Du behöver känna dig bekväm i att kommunicera med andra samt ta kontakt, bygga relationer och samarbeta med olika typer av personer både internt och externt. Du behöver kunna arbeta självständigt, målmedvetet, ihärdigt och strukturerat samt planera och prioritera arbetsuppgifter och ansvar. Du kommer ansvara för ett antal egna kontor men ingår också i ett team med kollegor på andra orter som har liknande ansvar. Tillsammans hjälps vi åt, använder varandra som stöd och delar erfarenheter för att kunna vidareutveckla Swecos kontorsmiljöer ytterligare.

Den här rollen passar dig som tycker om att ha en föränderlig vardag där tempot är varierat. Vi tror att du uppskattar att driva initiativ och har förmågan att engagera och få med dig andra. Ett genuint intresse för andra människor och en förmåga att både lyssna och kunna uttrycka en avvikande åsikt vet vi behövs hos oss. På Sweco värdesätter vi ett gott affärsmässigt förhållningssätt då våra kontaktytor bygger på samarbete och goda relationer. 

Ansökan
Annonsen kommer att ligga ute till och med den 30 november 2023. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi tar inte emot ansökningar via mejl, utan hänvisar samtliga ansökningar till ansökningsformuläret nedan. Vi återkopplar till samtliga sökande efter avslutad rekryteringsprocess. I denna process kan vi komma att använda arbetspsykologiska tester och referenstagning.
På Sweco vill vi vara en arbetsplats präglad av mångfald. Vi tror att fler perspektiv breddar vår förmåga att fortsätta nå våra mål och eftersträvar mångfald i våra rekryteringsprocesser.

Varmt välkommen med din ansökan!

Kontakta oss
Har du frågor kring rollen eller Sweco? Välkommen att kontakta gruppchef Helena Jacobi på [email protected].  



Sweco planerar och utformar framtidens hållbara samhällen och städer. Tillsammans med våra kunder utvecklar våra 21 000 arkitekter, ingenjörer och andra experter lösningar för att hantera urbaniseringen, ta vara på digitaliseringens möjligheter och göra framtidens samhällen mer hållbara. Sweco är det ledande konsultföretaget inom teknik och arkitektur i Europa med en omsättning på cirka 24 miljarder SEK. Företaget är noterat på Nasdaq Stockholm. För ytterligare information, www.swecogroup.com. Visa mindre

Utvecklingsledare samarbete och effektivitet div. psykiatri

Hos oss på Region Dalarna får du ett meningsfullt arbete där du kan göra skillnad. Tillsammans arbetar vi för ett hälsosamt Dalarna! ARBETSBESKRIVNING Division psykiatri och habilitering söker utvecklingsledare samarbete och effektivitet. Ett viktigt område inom division psykiatri och habilitering är samverkan internt och externt, både på en operativ och strategisk nivå. Det ska ske i hela länet med flera olika aktörer, allt för att det ska bli bra... Visa mer
Hos oss på Region Dalarna får du ett meningsfullt arbete där du kan göra skillnad. Tillsammans arbetar vi för ett hälsosamt Dalarna!

ARBETSBESKRIVNING

Division psykiatri och habilitering söker utvecklingsledare samarbete och effektivitet.

Ett viktigt område inom division psykiatri och habilitering är samverkan internt och externt, både på en operativ och strategisk nivå. Det ska ske i hela länet med flera olika aktörer, allt för att det ska bli bra för dom vi är till för, patienterna. Vi behöver nu förstärka på vår Utvecklingsenhet i divisionen med en utvecklingsledare inom området samverkan och effektivitet. Arbetet som utvecklingsledare kommer att ske via uppdrag som ges i de olika verksamheterna i divisionen och först ut är Barn- och ungdomspsykiatrin. Målet är att utvecklingsledaren ska bidra till att verksamheterna inom respektive basenhet arbetar med effektiva vårdflöden enligt evidensbaserade metoder i samverkan internt och externt.

Utvecklingsledaren är medlem i divisionens ledningsgrupp.


KVALIFIKATIONER

Krav:
Högskoleutbildning och erfarenhet av projektledning inom Hälso- och sjukvård gärna psykiatri.
Erfarenhet av förändringsarbete.

Meriterade:
Tidigare chef- och ledarerfarenhet.

Som person ser vi att det är av vikt att du har ett intresse för att vara med och utveckla verksamheten inom divisionen. Du är trygg i din roll samt engagerad och driver ditt och andras arbete framåt. Det är av största vikt att du har god samarbetsförmåga.

Region Dalarna värnar om en hälsosam arbetsmiljö för våra medarbetare samt säkra och trygga möten med medborgare, patienter, kunder och samarbetspartners. Som en del i vår rekryteringsprocess genomför vi därför drogtest innan erbjudande om anställning, samt kontrollerar ditt vaccinationsbevis då Region Dalarna har som krav att våra medarbetare ska vara vaccinerade mot covid-19.

Alla anställda inom Region Dalarna som arbetar i en verksamhet där direkt och regelbunden kontakt med barn och ungdomar förekommer ska uppvisa godtagbart utdrag ur Polisens belastningsregister. Före erbjudande av anställning ska ett giltigt utdrag uppvisas i osprättat kuvert.

Region Dalarna tillämpar krigsplacering i samband med nyanställning. Detta innebär att du som arbetstagare har ett lagkrav att ta dig till ordinarie arbetsplats i händelse av högsta beredskap.

Region Dalarnas uppgift är att göra Dalarna till en ännu bättre plats att leva på. Vi har ett brett uppdrag så möjligheterna är stora att du hittar ditt drömjobb hos oss! Vi ansvarar för hälso- och sjukvård, tandvård, hjälpmedel, kollektivtrafik och folkhögskolor, samt arbetar med folkbildning, forskning, folkhälsa och kultur. Vi arbetar också med utvecklingsfrågor inom infrastruktur, näringsliv, arbetsmarknad och miljö.

Vår värdegrund Öppenhet, Respekt och Ansvar ska genomsyra hela vår organisation. Det ledarskap Region Dalarna strävar mot beskrivs utifrån orden: tydlighet, mod och tillit.

Läs mer om hur det är att jobba hos oss på regiondalarna.se/jobb Visa mindre

Utvecklingsledare för God och nära vård i Dalarnas kommuner

Hos oss på Region Dalarna får du ett meningsfullt arbete där du kan göra skillnad. Tillsammans arbetar vi för ett hälsosamt Dalarna! ARBETSBESKRIVNING Just nu pågår en stor omställning av svensk hälso- och sjukvård. För att hälso- och sjukvården ska fortsätta att vara effektiv och av hög kvalitet, och kunna möta vår demografiska utveckling och invånarnas behov på ett bättre sätt, krävs en omfattande omställning i hela vårdkedjan mot en God och nära v... Visa mer
Hos oss på Region Dalarna får du ett meningsfullt arbete där du kan göra skillnad. Tillsammans arbetar vi för ett hälsosamt Dalarna!

ARBETSBESKRIVNING

Just nu pågår en stor omställning av svensk hälso- och sjukvård. För att hälso- och sjukvården ska fortsätta att vara effektiv och av hög kvalitet, och kunna möta vår demografiska utveckling och invånarnas behov på ett bättre sätt, krävs en omfattande omställning i hela vårdkedjan mot en God och nära vård. Omställningen och utvecklingen av en god och nära vård pågår på lokal, regional och nationell nivå.

I Dalarna arbetar länets kommuner och Region Dalarna med att ta fram en långsiktig gemensam strategi mot en god och nära vård. Strategin utgör ett övergripande styrdokument och grund för de enskilda kommunerna och regionen att utforma arbetet utifrån lokala förutsättningar och behov. Genom att det lokala arbetet tar sin utgångspunkt i en länsgemensam strategi, stärks förutsättningarna för att invånarna i länet ges en likvärdig och jämlik vård och omsorg. Det löpande omställningsarbetet sker i linjen, längst fram i verksamheterna men ett regionalt stödarbete kommer också finnas för att följa och stödja omställningen.

Kommunernas socialchefer har beslutat att tillsätta en utvecklingsledare med uppdrag att stödja kommunernas omställning till en god och nära vård. Placeringen av tjänsten är på avdelningen för hälsa och välfärd som utgör länets regionala samverkans- och stödstruktur (RSS). Uppdraget innefattar ett mycket nära samarbete med regionens avdelning för god och nära vård. Arbetet med omställningen mot God och nära vård i Dalarna är långsiktigt.

Tjänsten finansieras av länets kommuner med stöd av statliga stimulansmedel. Målsättningen är att uppdraget ska fortgå även efter 2022, men finansieringen kommer årsvis.

Placering för tjänsten är i Falun eller enligt överenskommelse.

KVALIFIKATIONER

Du kommer arbeta i nära samverkan med regionen på en övergripande regional nivå och stötta kommunernas omställningsarbete med t.ex. implementering, uppföljning och analys. I rollen ingår att ta fram olika underlag, rapporter samt föredra i olika sammanhang. Du kommer representera Dalarnas kommuner i olika god och nära vård-sammanhang på nationell, regional och lokal nivå.

Du ska ha en högskole- eller universitetsexamen inom ett område som arbetsgivaren bedömer relevant för uppdraget.
Du ska ha erfarenhet från arbete med t.ex. projekt- och/eller processledning, kvalitets- och verksamhetsutveckling.
Du bör ha arbetat med samverkansfrågor inom kommun.
Det är meriterande om du har arbetat både inom kommunal hälso- och sjukvård och socialtjänst (LSS, socialpsykiatri, IFO).
Du kan uttrycka dig väl i svenska språket.

Rollen är ny och outforskad varför du måste trivas med att driva ett arbete som är under förändring och ständig utveckling. För att lyckas i uppdraget behöver du kunna arbeta självständigt och vara flexibel och drivande. Du är leveranssäker, kvalitetsmedveten och strukturerad i ditt arbetssätt.

Vi kommer lägga stor vikt vid personliga egenskaper.

Körkort krävs då resor ingår i tjänsten.

Intervjuer kan ske löpande under annonseringstiden.

Fackliga kontakter:
Vision, [email protected]
SACO, [email protected]
Vårdförbundet, [email protected]
Kommunal, [email protected]

Region Dalarnas uppgift är att göra Dalarna till en ännu bättre plats att leva på. Vi har ett brett uppdrag så möjligheterna är stora att du hittar ditt drömjobb hos oss! Vi ansvarar för hälso- och sjukvård, tandvård, hjälpmedel, kollektivtrafik och folkhögskolor, samt arbetar med folkbildning, forskning, folkhälsa och kultur. Vi arbetar också med utvecklingsfrågor inom infrastruktur, näringsliv, arbetsmarknad och miljö.
Vi arbetar för en drogfri och hälsosam arbetsmiljö. Som en del i vår rekryteringsprocess genomför vi drogtest vid alla nyanställningar. Vi har även krav på att du är fullt vaccinerad mot covid-19 och kommer att kontrollera ditt vaccinationsbevis innan anställning.
Läs mer om hur det är att jobba hos oss på regiondalarna.se/jobb

Vi har gjort vårt medieval och vill därför ej bli kontaktade av andra säljbolag eller rekryteringsföretag. Visa mindre

Koordinator till Add Insight!

Studerar du HR eller kommunikation och har ett brinnande intresse för team- och ledarskapsutveckling? Är du en serviceinriktad person med stor portion vilja och framåtanda? I rollen som Koordinator hos Add Insight får du möjligheten att skaffa dig meriterande erfarenheter på ett företag som arbetar med organisationsutveckling! Ansök redan idag – vi arbetar med urval löpande! OM TJÄNSTEN Vi söker en Koordinator på deltid till Add Insight i Falun. Arbetet ... Visa mer
Studerar du HR eller kommunikation och har ett brinnande intresse för team- och ledarskapsutveckling? Är du en serviceinriktad person med stor portion vilja och framåtanda? I rollen som Koordinator hos Add Insight får du möjligheten att skaffa dig meriterande erfarenheter på ett företag som arbetar med organisationsutveckling! Ansök redan idag – vi arbetar med urval löpande!

OM TJÄNSTEN
Vi söker en Koordinator på deltid till Add Insight i Falun. Arbetet utförs dels på kontoret i Falun men kan även utföras på distans. På Add Insight arbetar idag fem organisationskonsulter med fokus på organisationsutveckling, team- och ledarutveckling, utbildningar och inspiration. I nära samarbete med sina kunder arbetar de för att tillsammans skapa förändring och synliga effekter i det dagliga arbetet. Detta oavsett om det handlar om att utveckla projekt- eller ledningsgrupper, ledare eller medarbetare.

Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer att vara anställd hos Academic Work och arbeta hos Add Insight.

Du erbjuds


* Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.


ARBETSUPPGIFTER
* Koordinera kurser och event samt sköta bokningar och kontakt med deltagare.


* Hantera nyhetsbrev och skicka ut detta samt se till så att systemen fungerar.
* Övriga administrativa uppgifter på kontoret såsom att förbereda med material inför utbildningar och beställa produkter.


Utöver dessa arbetsuppgifter så finns det även möjlighet att bredda sig inom relevanta områden som man är intresserad av såsom till exempel extern kommunikation, digital kommunikation, content, sociala medier, ekonomi mm. Det kommer också finnas möjlighet att kompetensutveckla sig inom Add Insights expertområden, till exempel genom att delta i utbildningar och certifieringar.

VI SÖKER DIG SOM
* Studerar eftergymnasial utbildning gärna med inriktning mot HR, kommunikation eller ekonomi och har minst 1 år kvar av dina studier.


* Har mycket goda kunskaper i svenska i såväl tal som skrift och goda engelskkunskaper i skrift.
* Goda kunskaper i Office-programmen.


Som person är du


* Flexibel
* Ansvarstagande
* Serviceinriktad
* Självgående


Övrig information


* Start: Omgående.
* Omfattning: Deltid, kontorstider måndag till fredag. Önskvärt är att du kan arbeta måndag eller fredag halvdagar, utöver detta är arbetstider och dagar flexibelt.
* Placering: Kontoret i Falun men med möjlighet till arbete på distans.
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och vårt önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Visa mindre

Vikariat Samordnare, Kultur- och fritidsförvaltningen

I Falu kommun finns en mängd intressanta och kvalificerade arbetsuppgifter. Vi har ingenjörer, kommunikatörer, lärare, undersköterskor, projektledare och jurister samt 214 andra yrkesbefattningar. Vår vision är Ett större Falun. Vi ska vara enkla att samarbeta med och till nytta för faluborna. Vi gör skillnad och vi har jobb som märks. Vi är dessutom en arbetsgivare som vill ta tillvara våra medarbetares fulla kompetens - det vet vi leder till utveckling b... Visa mer
I Falu kommun finns en mängd intressanta och kvalificerade arbetsuppgifter. Vi har ingenjörer, kommunikatörer, lärare, undersköterskor, projektledare och jurister samt 214 andra yrkesbefattningar. Vår vision är Ett större Falun. Vi ska vara enkla att samarbeta med och till nytta för faluborna. Vi gör skillnad och vi har jobb som märks. Vi är dessutom en arbetsgivare som vill ta tillvara våra medarbetares fulla kompetens - det vet vi leder till utveckling både för individen och för organisationen. För oss är det viktigt att ge våra medarbetare ett hållbart arbetsliv, vilket vi kallar ”Balans i livet”. Vi satsar alltså mycket på de mjuka värdena – hur människor mår, blir bemötta och kan växa – eftersom det är vår definition av att vara en riktigt bra arbetsgivare. I Falu kommun eftersträvar vi jämställdhet och vi ser gärna en personalsammansättning som speglar mångfalden i samhället. Vi välkomnar därför sökande som bidrar till detta.

Vi coachar unga att skapa delaktighet på deras fria tid, på deras arenor. Vi behöver nu stötta upp med en samordnare som kan möjliggöra detta för personalen. Fritid för unga behöver en engagerad samordnare som vill ta sig an uppgiften.

ARBETSUPPGIFTER
Du kommer att fungera som stöd till enhetschefen i det dagliga arbetet och i det långsiktigt strategiska arbetet med att utveckla personalen och verksamheten, fritid för unga. Ledning och personal medverkar tillsammans i kontinuerlig utveckling i samverkan med fler aktörer på samhällsarenan och i dialog med omvärlden. I det arbetet ingår att göra verksamheterna på förvaltningen jämlika och tillgängliga för alla.

KVALIFIKATIONER
- Högskoleutbildning inom beteendevetenskap eller folkhälsovetenskap eller annan utbildning och arbetslivserfarenhet som bedöms likvärdig av arbetsgivaren.

- Utbildning inom kommunikation/information

Personliga egenskaper

I rollen som samordnare ska du vara lyhörd i mötet med personal, ledning och ungdomar i målgruppen 13–25 år. Du har en god ledarskapsförmåga och ett kommunikativt tänk i allt du gör. Det är viktigt att du har ett coachande förhållningssätt. Du är självständig, lugn och trygg samt vågar anta utmaningar och prova nya saker. Du är social och uppskattar samarbete och har förmågan att entusiasmera och lösa uppkomna utmaningar och att du har förmåga att analysera ur olika perspektiv. 

Stor vikt kommer att läggas vid de personliga egenskaperna. 

Meriterande kvalifikationer

- Erfarenhet av arbete i politiskt styrd verksamhet

- Kunskap och/eller erfarenhet inom projektledning

- Administrativa uppgifter/ strukturera och organisera

- Ledarskapsutbildning och/eller ledarerfarenhet

- Medvind och Visma Window

- God kunskap i Office 365 och att ha jobbat med Teams som verktyg

ANSTÄLLNINGSVILLKOR
Vikariat tom 2022.05.31 på heltid med tillträde enligt överenskommelse. Kopior på betyg lämnas till Falu kommun i samband med intervju. 

För den som erbjuds tjänsten krävs enligt lagen om registerkontroll utdrag från Rikspolisens belastningsregister.

UPPLYSNINGAR

Erika Logren, enhetschef, 023-820 44, [email protected]

FACKLIGA FÖRETRÄDARE

Kommunal, Linda Lindfeldt, [email protected], 010 442 8169 

Vision, Christina Johansson,  [email protected]

ÖVRIGT

Inför denna rekrytering har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och därför undanber vi oss
ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och
rekryteringshjälp.

Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR. Vid problem med
att genomföra din ansökan är du välkommen att kontakta [email protected].

Arbetsplats Visa mindre

Regional förändringsledare för Visus

Hos oss på Region Dalarna får du ett meningsfullt arbete där du kan göra skillnad. Tillsammans arbetar vi för ett hälsosamt Dalarna! ARBETSBESKRIVNING Införandet av regionens nya vårdinformationsstöd, Visus är ett stort verksamhetsförändringsarbete för Hälso- o Sjukvården - Vill du vara med och stödja arbetet gällande verksamhetsutveckling och förberedelse för införandet? Vi söker nu en regional förändringsledare som kan vara med och driva detta ar... Visa mer
Hos oss på Region Dalarna får du ett meningsfullt arbete där du kan göra skillnad. Tillsammans arbetar vi för ett hälsosamt Dalarna!

ARBETSBESKRIVNING

Införandet av regionens nya vårdinformationsstöd, Visus är ett stort verksamhetsförändringsarbete för Hälso- o Sjukvården -
Vill du vara med och stödja arbetet gällande verksamhetsutveckling och förberedelse för införandet?

Vi söker nu en regional förändringsledare som kan vara med och driva detta arbete.

Sussa samverkan är ett unikt samarbete mellan 9 olika regioner med fokus på nästa generations vårdinformationsstöd. Samverkan skapar förutsättningar för effektivare arbetssätt i vården och bidrar till att regionerna kan erbjuda en god och jämlik vård. I samverkan med Sussa planerar nu RD för ett införande under 2023, föregånget av en gedigen planering för den förändring i verksamheterna som ett införande av Visus kommer att innebära.

För att lyckas med införandet behöver vi arbeta strukturerat med förändringsledning. Det innebär att stödja individer, grupper och kärnverksamheten i regionen från nuläget till ett önskat framtida läge. Med ett strukturerat tillvägagångssätt ökar möjligheten att nå dit vi vill och få berörda personer att använda sig av Visus möjligheter på bästa sätt. Därför är det viktigt att ge verksamheterna det stöd de behöver för att kunna lyckas.
Förändringsteam behövs på olika nivåer i organisationen. I Region Dalarna rekryteras nu lokala/verksamhetsnära förändringsledare som i olika utsträckning kommer att bilda verksamhetsnära förändringsteam på sina enheter.

Som regional förändringsledare kommer du att ingå i ett team men du kommer också att ha självständiga uppdrag där du stödjer organisationen, de lokala förändringsledarna och deras chefer i förändringen och implementeringen av Visus. Du kommer att agera som länk mellan det regionala förändringsteamet och de lokala förändringsledarna, genomföra aktiviteter som är kopplade till planering och införande av Visus, kommunicera/informera om förändringsledning och vara en sammanhållande kraft i det kommande arbetet med Visus införandet.

Projektanställning t o m 2023-12-31.

KVALIFIKATIONER

Vi söker dig som har universitets- eller högskoleexamen eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer som relevant för tjänsten. Kunskap och erfarenhet av hälso- och sjukvård och dess system och arbetssätt. Utbildning eller förvärvad kunskap inom förändringsledning/förbättringskunskap. Körkort krävs för tjänsten.

Det är meriterande om du har utbildning eller förvärvad kunskap inom förändringsledning, förbättringsarbete och implementering. Kunskap och erfarenhet av planering och genomförande av workshop/utbildningar. Erfarenhet av projektledaruppdrag och/eller självständigt drivit förbättringsarbete. Erfarenhet att stödja, vägleda, coacha andra.
Det är en fördel om du redan har kunskap och erfarenhet av stöd till chefer/motsvarande i verksamhetsutveckling.

Egenskaper;
Du har lätt för att anpassa dig till ändrade omständigheter och kan snabbt förändra ditt synsätt och förhållningssätt. Att du är utvecklingsintresserad ser vi som en viktig egenskap för den här tjänsten.
Du har lätt att kommunicera och tycker om att samarbeta med andra, allt från chefer till medarbetare. Du har förståelse för att verksamheterna har olika förutsättningar och behov. Arbetsuppgifterna handlar om att tillsammans med delprojektledaren för verksamhetsutveckling och förberedelse öka verksamheternas möjlighet att lyckas med införandet av Visus.


En av våra viktigaste uppgifter är att stödja och leda linjen i det som gäller verksamhetsutveckling och förberedelse i införandet.
Känns det lockande och spännande att få vara en del av detta arbete - Tveka inte att söka!
Har du frågor? Hör av dig.

Vi planerar att hålla intervjuer vecka 34.

Fackliga kontakter:
Vårdförbundet, [email protected]
Vision, [email protected]
Ledarna., [email protected]
SACO, [email protected]

Region Dalarnas uppgift är att göra Dalarna till en ännu bättre plats att leva på. Vi har ett brett uppdrag så möjligheterna är stora att du hittar ditt drömjobb hos oss! Vi ansvarar för hälso- och sjukvård, tandvård, hjälpmedel, kollektivtrafik och folkhögskolor, samt arbetar med folkbildning, forskning, folkhälsa och kultur. Vi arbetar också med utvecklingsfrågor inom infrastruktur, näringsliv, arbetsmarknad och miljö.
Läs mer om hur det är att jobba hos oss på regiondalarna.se/jobb

Vi har gjort vårt medieval och vill därför ej bli kontaktade av andra säljbolag eller rekryteringsföretag. Visa mindre

Utvecklingsledare Hälsa och välfärd

Hos oss på Region Dalarna får du ett meningsfullt arbete där du kan göra skillnad. Tillsammans arbetar vi för ett hälsosamt Dalarna! ARBETSBESKRIVNING De regionala samverkans- och stödstrukturerna (RSS) verkar på länsnivå och stödjer utvecklingen av en evidensbaserad praktik inom socialtjänsten och den näraliggande hälso- och sjukvården. RSS stödjer kommuner och region i deras samverkan och i dialogen om kunskapsbehov och kunskapsstyrning. RSS finns... Visa mer
Hos oss på Region Dalarna får du ett meningsfullt arbete där du kan göra skillnad. Tillsammans arbetar vi för ett hälsosamt Dalarna!

ARBETSBESKRIVNING

De regionala samverkans- och stödstrukturerna (RSS) verkar på länsnivå och stödjer utvecklingen av en evidensbaserad praktik inom socialtjänsten och den näraliggande hälso- och sjukvården. RSS stödjer kommuner och region i deras samverkan och i dialogen om kunskapsbehov och kunskapsstyrning. RSS finns i alla län i Sverige. RSS Dalarna drivs genom Avdelningen för hälsa och välfärd på Region Dalarna.

Avdelningen för hälsa och välfärd är inne i en spännande period då verksamheten befinner sig i en expansiv utvecklingsfas där vi tydliggör vårt bidrag till kunskaps-och kvalitetsutveckling i kommunernas och regionens verksamheter. Vi gör det bland annat genom att tillhandahålla ett kvalificerat processorienterat stöd, förstärka inriktningen avseende bl.a. uppföljning, analys, och implementering samt utvidga verksamheten till fler utvecklingsområden. I enlighet med statliga satsningar kommer vi bl.a. förstärka arbetet inom områdena kvinnofrid och samsjuklighet.

Vi söker nu två utvecklingsledare som trivs med att arbeta med förändring och ständig utveckling. Vi önskar att du bidrar till ett dynamiskt och kreativt team där var och en med sina respektive kunskaper och erfarenheter kompletterar varandra och jobbar mot samma mål.
Avdelningen har som grundstab fyra årsarbetare och ett antal projektanställda.

Tillträde enligt överenskommelse. Tidsbegränsad anställning t o m 221231 med möjlighet till förlängning.

KVALIFIKATIONER

I rollen som utvecklingsledare arbetar du med många olika utvecklingsfrågor som berör alla delar av socialtjänsten och den näraliggande hälso- och sjukvården. Vardera tjänst kommer dock ha en tyngdpunkt på områdena kvinnofrid respektive samsjuklighet och systematisk uppföljning, analys, utvärdering, m.m.. Du kommer arbeta med samverkan och i nära samarbete med representanter från kommun och region och i ditt uppdrag ingår att stödja olika processer och arbetsgrupper. I rollen ingår också att ta fram underlag till uppdragsbeskrivningar och beslut, skriva rapporter, utredningar m.m. Du kommer representera Dalarna i olika nationella nätverk.

Du ska ha en högskoleexamen som arbetsgivaren bedömer relevant. Du ska ha praktisk erfarenhet från arbete med t.ex. projekt- och/eller processledning, kvalitets- och verksamhetsutveckling och samverkansarbete.
Du ska kunna uttrycka dig väl i svenska språket och ha en god stilistisk förmåga.

Det är meriterande om du har kunskap och erfarenhet från socialtjänst och/eller hälso- och sjukvård och det är en fördel om du har arbetat med frågor som berör kvinnofrid och/eller samsjuklighet. Det är också en stor fördel om du tidigare har arbetat i en politiskt styrd organisation samt har erfarenhet av arbete med uppföljning, analys, implementering, utvärdering, utredningsarbete m.m.

För att lyckas i uppdraget som utvecklingsledare behöver du kunna arbeta mycket självständigt och vara flexibel och drivande. Du är leveranssäker, kvalitetsmedveten och har ett gott omdöme. Du bör vara strukturerad i ditt arbetssätt och även ha en pedagogisk fallenhet. Du bemöter andra med ett professionellt förhållningssätt och har en god kommunikativ förmåga. Du tar dig an arbetsuppgifter med lösningsfokus och engagemang och bidrar till en positiv arbetsmiljö. Vi kommer lägga stor vikt vid personliga egenskaper för att hitta medarbetare som kompletterar varandra i ett framtida team.
Körkort krävs då resor ingår i tjänsten.

Region Dalarnas uppgift är att göra Dalarna till en ännu bättre plats att leva på. Vi har ett brett uppdrag så möjligheterna är stora att du hittar ditt drömjobb hos oss! Vi ansvarar för hälso- och sjukvård, tandvård, hjälpmedel, kollektivtrafik och folkhögskolor, samt arbetar med folkbildning, forskning, folkhälsa och kultur. Vi arbetar också med utvecklingsfrågor inom infrastruktur, näringsliv, arbetsmarknad och miljö.
Läs mer om hur det är att jobba hos oss på regiondalarna.se/jobb

Vi har gjort vårt medieval och vill därför ej bli kontaktade av andra säljbolag eller rekryteringsföretag. Visa mindre

Utvecklingsledare, Vårdnära service (VNS)

Hos oss på Region Dalarna får du ett meningsfullt arbete där du kan göra skillnad. Tillsammans arbetar vi för ett hälsosamt Dalarna! ARBETSBESKRIVNING Nu söker vi en utvecklingsledare för VNS - vårdnära service. Vårdnära service är en del av vårdprocessen och avser de arbetsuppgifter inom vårdenheten som kan utföras av personal med specifik servicekompetens och som inte kräver vårdkompetens. VNS är ett delprojekt i "God och nära vård". Syftet med fö... Visa mer
Hos oss på Region Dalarna får du ett meningsfullt arbete där du kan göra skillnad. Tillsammans arbetar vi för ett hälsosamt Dalarna!

ARBETSBESKRIVNING

Nu söker vi en utvecklingsledare för VNS - vårdnära service. Vårdnära service är en del av vårdprocessen och avser de arbetsuppgifter inom vårdenheten som kan utföras av personal med specifik servicekompetens och som inte kräver vårdkompetens. VNS är ett delprojekt i "God och nära vård".

Syftet med förändringen är att växla arbetsuppgifter mellan yrkeskategorier, vård till service samt inom vårdprocessen. Vi vill sträva mot att varje yrkesgrupp ska arbeta på toppen av sin kompetens. Rätt person med rätt kompetens gör rätt saker på rätt sätt.

Ditt uppdrag som utvecklingsledare för VNS är på uppdrag från Hälso- och sjukvårdens sida planera införandet, leda och styra de olika samverkande parterna som omfattas i projektet, så att arbetet fortskrider enligt plan. Utvecklingsledaren ska också kontinuerligt följa upp omställningen och breddinförandet av VNS i region Dalarna under projektperioden.
Närmaste samverkanspartner i detta arbete är projektledaren för införandet av VNS från Regionservice sida samt de andra utvecklingsledarna inom "God och nära vård". Du kommer också ha ett tätt samarbete med chefer och medarbetare på vårdavdelningar och med representanter från de fackliga organisationerna.

Din arbetsledare och den du rapporterar till är projektledare för "God och nära vård". Arbetet är länsövergripande då införandet ska ske på samtliga sjukhus i länet.


KVALIFIKATIONER

Vi söker dig som har en högskoleutbildning och arbetslivserfarenhet inom hälso- och sjukvård. Du har en gedigen erfarenhet av förändringsarbete/projektledning samt god kunskap om förändringsprocesser. Vidare har du lätt att utrycka dig i både tal och skrift samt goda kunskaper i office-paketet. Tjänsten är placerad i Falun men resor förekommer inom regionen, därav krävs B-körkort. Har du tidigare chef- och ledarerfarenhet är det meriterande för tjänsten.

Som person ser vi att det är av vikt att du har ett intresse för att vara med och utveckla verksamheten inom hälso- och sjukvården. Du är trygg i din roll samt engagerad och driver ditt och andras arbete framåt. Vidare är målorienterad då det kommer finnas deadlines i projektet som kommer behöva uppnås. Då du kommer arbeta tillsammans med en rad olika samverkansparter i projektet, ser vi att du behöver ha en god samarbetsförmåga för vara lyckosam i arbetet.

Anställningen är en projektanställning i 2 år på heltid.

Välkommen med din ansökan!


Fackliga kontakter:
Kommunal, [email protected]
Vårdförbundet, [email protected]
SACO, [email protected]
Vision, [email protected]
Ledarna, [email protected]


Region Dalarnas uppgift är att göra Dalarna till en ännu bättre plats att leva på. Vi har ett brett uppdrag så möjligheterna är stora att du hittar ditt drömjobb hos oss! Vi ansvarar för hälso- och sjukvård, tandvård, hjälpmedel, kollektivtrafik och folkhögskolor, samt arbetar med folkbildning, forskning, folkhälsa och kultur. Vi arbetar också med utvecklingsfrågor inom infrastruktur, näringsliv, arbetsmarknad och miljö.
Läs mer om hur det är att jobba hos oss på regiondalarna.se/jobb

Vi har gjort vårt medieval och vill därför ej bli kontaktade av andra säljbolag eller rekryteringsföretag. Visa mindre

Utvecklingsledare

Hos oss på Region Dalarna får du ett meningsfullt arbete där du kan göra skillnad. Tillsammans arbetar vi för ett hälsosamt Dalarna! ARBETSBESKRIVNING Vi söker dig som har kunskap och erfarenhet inom patientsäkerhetsområdet och vill medverka till en säkrare vård i Region Dalarna. Funktion Patientsäkerhet stödjer verksamheten i hela Region Dalarna och arbetar på uppdrag av verksamhetschefer, regiondirektören, hälso- och sjukvårdsdirektören och förval... Visa mer
Hos oss på Region Dalarna får du ett meningsfullt arbete där du kan göra skillnad. Tillsammans arbetar vi för ett hälsosamt Dalarna!

ARBETSBESKRIVNING

Vi söker dig som har kunskap och erfarenhet inom patientsäkerhetsområdet och vill medverka till en säkrare vård i Region Dalarna.

Funktion Patientsäkerhet stödjer verksamheten i hela Region Dalarna och arbetar på uppdrag av verksamhetschefer, regiondirektören, hälso- och sjukvårdsdirektören och förvaltningarna och på uppdrag från IVO, SKR samt Socialstyrelsen. Chefläkarna, regionens ledning och patientsäkerhetsfunktionen samarbetar kring regionens övergripande patientsäkerhetsfrågor.

Uppdraget innefattar regionövergripande systematiska patientsäkerhetsfrågor där också samverkan i nationella och sjukvårdsregionala nätverk inom patientsäkerhetsområdet ingår.
Exempel på uppdrag är:
Riskförebyggande arbetssätt
Handlägga inkomna synpunkter, beröm och klagomål från patienter och närstående
Utveckling och kunskapsspridning
Förvalta och administrera avvikelsehanteringssystemet (Synergi) samt support till verksamheten
Riskanalyser på övergripande nivå
Utredningar och händelseanalyser specifikt på hälso-och sjukvårdsövergripande nivå
Utbildningar inom patientsäkerhetsområdet
Stärka och tydliggöra patientens delaktighet i patientsäkerhetsfrågor
Statistik/utdata inom området
Ansvara för framtagande av den årliga patientsäkerhetsberättelsen.


KVALIFIKATIONER

- Högskoleutbildning inom hälso- och sjukvårdsområdet
- Kunskap och erfarenhet av patientsäkerhetsarbete på övergripande avdelnings-eller kliniknivå, ärendehandläggning i Synergi, utredning och händelseanalys, planering och genomförande av utbildningar
- Förmåga att uttrycka dig i tal och skrift
- Trygg att kommunicera och skapa relationer med andra personer och att stå i utbildningssituationer
- Erfarenhet av att stödja, vägleda i patientsäkerhetsfrågor

Region Dalarnas uppgift är att göra Dalarna till en ännu bättre plats att leva på. Vi har ett brett uppdrag så möjligheterna är stora att du hittar ditt drömjobb hos oss! Vi ansvarar för hälso- och sjukvård, tandvård, hjälpmedel, kollektivtrafik och folkhögskolor, samt arbetar med folkbildning, forskning, folkhälsa och kultur. Vi arbetar också med utvecklingsfrågor inom infrastruktur, näringsliv, arbetsmarknad och miljö.
Läs mer om hur det är att jobba hos oss på regiondalarna.se/jobb

Vi har gjort vårt medieval och vill därför ej bli kontaktade av andra säljbolag eller rekryteringsföretag. Visa mindre

Utvecklingsledare till Hälsa och välfärd, Falun

Hos oss på Region Dalarna får du ett meningsfullt arbete där du kan göra skillnad. Tillsammans arbetar vi för ett hälsosamt Dalarna! ARBETSBESKRIVNING I snart tio år har ett nationellt arbete bedrivits för att utveckla regionala samverkans- och stödstrukturer (RSS) för kunskapsutveckling inom socialtjänsten och angränsande hälso- och sjukvård. RSS verkar på länsnivå och ska stödja samverkan och utveckling i frågor som rör socialtjänst och hälso- och ... Visa mer
Hos oss på Region Dalarna får du ett meningsfullt arbete där du kan göra skillnad. Tillsammans arbetar vi för ett hälsosamt Dalarna!

ARBETSBESKRIVNING

I snart tio år har ett nationellt arbete bedrivits för att utveckla regionala samverkans- och stödstrukturer (RSS) för kunskapsutveckling inom socialtjänsten och angränsande hälso- och sjukvård. RSS verkar på länsnivå och ska stödja samverkan och utveckling i frågor som rör socialtjänst och hälso- och sjukvård mellan kommuner samt mellan kommuner och region. För RSS Dalarna har kommunerna och regionen kommit överens om en gemensam ekonomisk finansiering och arbetet bedrivs från Avdelningen för hälsa och välfärd.

Avdelningen för hälsa och välfärd är inne i en spännande fas då verksamheten utvecklas mot en tydlig processorienterad samverkans- och stödstruktur. Det handlar bland annat om att skapa nya grupperingar och en ny organisering för att identifiera och stödja kommunernas behov av kunskapsstöd. Arbetet avspeglar det nationella systemet för kunskapsstyrning i hälso- och sjukvården och målsättningen är bygga, och verka i, en hållbar och systematisk modell i länet. Avdelningen har som grundstab fyra årsarbetare
Vi söker nu tre utvecklingsledare som tycker om att arbeta mot förändring och ständig utveckling. Vi vill bilda ett dynamiskt och kreativt team där var och en bidrar med sina respektive kunskaper och erfarenheter. I rollen som utvecklingsledare arbetar du utifrån flera olika fokusområden som berör alla delar av socialtjänsten och den närliggande hälso- och sjukvården.

Du kommer arbeta med samverkan och i nära samarbete med representanter från kommun och region och i ditt uppdrag ingår till stor del att stödja olika arbetsprocesser. Det innebär t.ex. att koordinera och leda arbetsgrupper, stödja systematisk uppföljning och analys, förbättringsarbete och implementeringsarbete m.m. I rollen ingår också att ta fram underlag till uppdragsbeskrivningar och beslut, skriva rapporter, mindre utredningar, analyser m.m. Du kommer bedriva omvärldsbevakning, synliggöra erfarenheter och sprida forskningsresultat. Du kommer representera Dalarna i olika nationella nätverk.

KVALIFIKATIONER

Du ska ha en högskoleexamen som arbetsgivaren bedömer relevant.
Du ska ha praktisk erfarenhet från arbete med t.ex. projekt- och/eller processledning, kvalitetsutveckling och samverkansarbete.
Du ska kunna uttrycka dig väl i svenska språket och ha en god stilistisk förmåga.

Det är en fördel om du har kunskap och erfarenhet från socialtjänst och/eller hälso- och sjukvård, har arbetat inom en politiskt styrd organisation samt har erfarenhet av arbete med framtagande av utredningar, analyser, rapporter, FoU och systematiskt uppföljningsarbete.

Personliga egenskaper:
För att lyckas i uppdraget som utvecklingsledare behöver du kunna arbeta mycket självständigt och vara flexibel och drivande. Du är leveranssäker, kvalitetsmedveten och har ett gott omdöme. Du bör vara strukturerad i ditt arbetssätt och även ha en pedagogisk fallenhet.

Du bemöter andra med ett professionellt förhållningssätt och har en god kommunikativ förmåga. Du tar dig an arbetsuppgifter med nyfikenhet och engagemang och bidrar till en positiv arbetsmiljö.

Avdelningen för hälsa och välfärd är en liten avdelning där vi kommer hjälpas åt i många olika frågor, i stort som smått. Vi kommer lägga stor vikt vid personliga egenskaper för att hitta medarbetare som kompletterar varandra i ett framtida team.

Körkort krävs då resor ingår i tjänsten.

Intervjuer kan komma att ske under ansökningstiden.

Region Dalarnas uppgift är att göra Dalarna till en ännu bättre plats att leva på. Vi har ett brett uppdrag så möjligheterna är stora att du hittar ditt drömjobb hos oss! Vi ansvarar för hälso- och sjukvård, tandvård, hjälpmedel, kollektivtrafik och folkhögskolor, samt arbetar med folkbildning, forskning, folkhälsa och kultur. Vi arbetar också med utvecklingsfrågor inom infrastruktur, näringsliv, arbetsmarknad och miljö.
Läs mer om hur det är att jobba hos oss på regiondalarna.se/jobb

Vi har gjort vårt medieval och vill därför ej bli kontaktade av andra säljbolag eller rekryteringsföretag. Visa mindre

Platschef till Depona

Depona tillhandahåller en kundanpassad arkiv- och digitaliseringstjänst med högsta möjliga kvalité, baserad på förvaltning av alla typer av dokumentation och ritningar. Förvaltningen sker med tillämpning av innovativa kundanpassade lösningar för att säkerställa och underlätta arkivering och återsökning. Depona har ett affärsområde, dokumenthantering, och ett fokus: Att till ett konkurrenskraftigt pris leverera den bästa (service, kvalité, teknik) arkiv- o... Visa mer
Depona tillhandahåller en kundanpassad arkiv- och digitaliseringstjänst med högsta möjliga kvalité, baserad på förvaltning av alla typer av dokumentation och ritningar. Förvaltningen sker med tillämpning av innovativa kundanpassade lösningar för att säkerställa och underlätta arkivering och återsökning.

Depona har ett affärsområde, dokumenthantering, och ett fokus: Att till ett konkurrenskraftigt pris leverera den bästa (service, kvalité, teknik) arkiv- och digitaliseringstjänsten på marknaden. Bolagets tjänster omfattar arkivering och konvertering till digitalt format av alla typer av mediabärare som pappersdokument, ritningar, kartor, röntgenfilm samt därutöver, olika digitala medier och digital arkivering.
Depona AB är moderbolag i en dokumenthanteringskoncern som omfattar dotterbolagen:
Arkivservice Svenskt Arkiv AB, Swedish Safebox AB, OCT Arkiv AB, Svenskt Dataarkiv AB, Infoscandic AB och ABM Produkter AB.
I koncernen ingår även helägda dotterbolag i Norge, Danmark, Finland och Lettland.
Deponakoncernen omsätter ca 160 milj kr. Antalet anställda är ca 150 st. Läs mer om Depona på depona.se



Är du Deponas nya platschef i Falun?
Vi söker dig som är kvalitetsmedveten med tydliga ledaregenskaper och som trivs i en roll med mycket ansvar.

Vem är du?
Du skall ha erfarenhet av att leda arbete inom tydliga strukturer där kvalité och förfinade processer är nyckeln till framgång. Det är viktigt att du har goda kunskaper i svenska och engelska, eftersom de kontakter och den informationshantering som ingår i rollen ställer krav på det.


Som platschef har du ansvar för arbetsplats och drift och ska arbeta för att optimera säkerhet och effektivitet. Du har personalansvar för cirka 20 personer och kommer även att vara processansvarig för två av våra stora kunder. Du har stor erfarenhet av att jobb i olika IT-miljöer med flera systemlösningar.


Vi söker dig som har ett professionellt förhållningssätt, är noggrann och har ett högt säkerhetstänk. Du är kommunikativ och förtroendeingivande i din dialog med kollegor och kunder och van att arbeta långsiktigt med dina kontakter. Du är duktig på att förvalta men har samtidigt ett intresse av att på sikt utveckla verksamheten. Detta gör du dels genom att utveckla personalen men även genom att arbeta proaktivt med kunder och främja hög kundnöjdhet. Vi söker dig som är trygg i dig själv och som är redo att vara med och driva Deponas verksamhet vidare framåt. Du rapporterar till Deponas produktionschef.

Ditt uppdrag

- Operativt ansvarig för en enhet med 20 personer.
- Arbetsfördelning och prioritering.
- Sätta mål, följa upp och rapportera kvalitets- och produktionsmål.
- Sätta processer, utvärdera och analysera arbetsprocesser.
- Systematiskt säkerhets-, arbetsmiljö- och brandskyddsarbete.


Arbetet kommer att genomföras i samarbete med bland annat produktionschef, platschefer från övriga enheter samt kvalitets- och säkerhetschef.



Vi erbjuder
Om du har intresse för en spännande och viktig roll i Deponas fortsatta resa finns här en spännande utmaning i en framgångsrik koncern. Du ingår i ett dynamiskt team på vårt kontor i Falun och du rapporterar direkt till vår produktionschef.


Ansökan
I denna rekrytering har vi valt att samarbeta med NXTjobb. Har du några frågor så är du välkommen att ta kontakt med Eva-Marie Vernersdotter Ryan, 070-781 05 66 eller Jan Hedman, 076-014 81 00. Urval och intervjuer sker löpande.


Din ansökan gör du på talang.nxtjobb.se


Välkommen med din ansökan! Visa mindre