Lediga jobb Stegra Rekrytering AB i Falun

Se alla lediga jobb från Stegra Rekrytering AB i Falun. Genom att välja ett specifikt yrke kan du även välja att se alla lediga jobb i Falun som finns inom det yrket.

Rådgivare till DeLaval

Vill du arbeta för ett globalt företag där du bidrar till en mer hållbar livsmedelsproduktion? Nu söker vi en rådgivare till den svenska marknaden där du i huvudsak arbetar med rådgivning och utbildning av DeLavals mjölknings- och driftledningssystem. Här erbjuds du en självständig roll på fältet, i nära kontakt med kunder där du får vara med och göra skillnad inom det svenska lantbruket. Låter det intressant? Ansök idag! Om DeLaval DeLaval är världsleda... Visa mer
Vill du arbeta för ett globalt företag där du bidrar till en mer hållbar livsmedelsproduktion? Nu söker vi en rådgivare till den svenska marknaden där du i huvudsak arbetar med rådgivning och utbildning av DeLavals mjölknings- och driftledningssystem. Här erbjuds du en självständig roll på fältet, i nära kontakt med kunder där du får vara med och göra skillnad inom det svenska lantbruket. Låter det intressant? Ansök idag!
Om DeLaval
DeLaval är världsledande inom mjölkningsutrustning. De har ca 4500 anställda på över 100 marknader. I snart 130 år har lösningar och service för effektiv mjölkproduktion utvecklats. Forskningen och utvecklingen syftar till att ge lantbrukare tillgång till pålitliga och hållbara system som främjar djurhälsa och produktion av kvalitetsmjölk. DeLaval är ett företag i Tetra Laval-gruppen.
DeLaval Sales AB ingår i Region Norra Europa och tar hand om försäljningen på den svenska marknaden. Företaget har ca 180 anställda. Huvudkontoret finns i Tumba söder om Stockholm, intill forsknings- och utvecklingsgården Hamra. Här ligger även koncernens huvudkontor och fabrik för mjölkningsrobotar.
Om rollen
I rollen som rådgivare ingår du i DeLavals rådgivningsteam och ger rådgivning och utbildning till DeLavals kunder med fokus på mjölknings- och driftledningssystem samt arbetar fram förslag på strategier kring utfodring, kotrafik och mjölkningstillstånd. Du kommer arbeta med rutiner kring de olika driftledningssystemen och vad som är viktigt ur produktion, djurhälsa och teknisk funktion. Du planerar och håller i kontinuerliga kundutbildningar samt andra marknadsaktiviteter och genomför även intern- och externutbildningar. I rollen har du många kontaktytor med kunder samt internt med diverse intressenter inom både Sverige och DeLaval International.
Du utgår hemifrån och arbetar på fältet med kundbesök över hela Sverige. Tjänsten innebär löpande resor och övernattningar. Du bor med fördel i Mellansverige, men din geografiska placering är inte avgörande.
För att lyckas i tjänsten och bli långsiktig hos DeLaval får du en omfattande grundutbildning vid Hamra gård i Tumba, samresor med erfarna?kollegor samt kontinuerlig vidareutbildning.
Din profil
Det här är tjänsten för dig som trivs med ett flexibelt arbete på fältet där du har stor frihet att lägga upp och planera dina egna dagar. Du har god inblick i och stort intresse för det svenska lantbruket med goda kunskaper inom mjölkproduktion eller dylikt. Vi tror att du har vidareutbildat dig till husdjursagronom eller lantmästare och för att lyckas i rollen har du även arbetslivserfarenhet av kundkontakt inom exempelvis rådgivning eller försäljning. Rådgivningserfarenhet inom lantbruket är mycket meriterande, men inget krav.
Som person är du utåtriktad och trivs med att samarbeta och jobba kundnära, där du får användning för ditt pedagogiska kommunikationssätt. Du har en stor portion driv och god förmåga att planera och prioritera ditt arbete på egen hand. Vidare är du vetgirig och nyfiken samt jobbar alltid för kundens bästa.
Krav för tjänsten
Goda kunskaper / erfarenhet inom mjölkproduktion och svenskt lantbruk.
Lantbruksutbildning; agronom, lantmästare eller motsvarande.
Erfarenhet av kundkontakt såsom exempelvis rådgivning eller försäljning
B-körkort.
Flytande svenska i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska.
God datorvana.

Meriterande för tjänsten
Erfarenhet av rådgivning inom lantbruk.

Övrigt
Startdatum:?Så snart som möjligt eller enligt överenskommelse
Omfattning:?Heltid
Ort:?Du utgår hemifrån i tjänsten och jobbar över hela Sverige. Optimal geografisk placering är till exempel Sörmland, Uppland, Västmanland, Dalarna, Värmland, Gästrikland med omnejd.
Sista ansökningsdag är 2025-09-14. Då urval sker löpande kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Ansök därför redan idag!
Du söker tjänsten genom att besvara några frågor och bifoga ditt CV eller länka din Linkedin-profil. De kandidater som uppfyller grundkraven kommer att få en länk till ett personlighetstest och ett logiskt tänkande test. Läs mer om varför vi använder tester i våra rekryteringar?här.?De som går vidare därefter bjuder vi in till digital intervju. Vi arbetar?kompetensbaserat?genom hela rekryteringsprocessen.
Om du har frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Lina Södergren via 076-020 25 14 [email protected].?
Stegra hanterar hela rekryteringsprocessen och alla frågor om tjänsten besvaras av Stegra. Visa mindre

Servicetekniker till SKF Fältservice i Mellansverige

Nu söker vi dig som är tekniskt kompetent, utåtriktad, som trivs på fältet och vill vara med och leverera högkvalitativa mekaniska tjänster till industrikunder i Mellansverige. Har du god förståelse för mekanik och arbetslivserfarenhet av service och underhåll inom industrin? Då kan det vara dig vi söker! Då vi arbetar med löpande urval kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, ansök därför redan idag! Om SKF SKF har funnits i mer än ... Visa mer
Nu söker vi dig som är tekniskt kompetent, utåtriktad, som trivs på fältet och vill vara med och leverera högkvalitativa mekaniska tjänster till industrikunder i Mellansverige. Har du god förståelse för mekanik och arbetslivserfarenhet av service och underhåll inom industrin? Då kan det vara dig vi söker!
Då vi arbetar med löpande urval kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, ansök därför redan idag!
Om SKF
SKF har funnits i mer än ett sekel och är idag en av världens största leverantörer av lager och relaterade tjänster och lösningar. Produkterna finns överallt i samhället. Faktum är att SKFs lösningar kan användas överallt där det finns rörelse. Det innebär att SKF är en viktig del av vardagen för människor och företag runt om i världen.
Fältservice är en av SKFs servicetjänster som ingår i den nordiska säljorganisationen med totalt ca 260 medarbetare. Fältservice ansvarar för att leverera mekaniska tjänster kring lager och lagerinbyggnader för nordiska industrikunder. SKF drivs av passionen att hjälpa kunder att öka sin konkurrenskraft och de har en hög aktivitetsnivå samt jobbar dynamiskt över avdelningsgränserna, där kundfokus är det centrala ledordet.
Fältservice består idag av 14 medarbetare, varav sex är placerade i norra Sverige, sju i Göteborg samt en i Bergslagen - där man nu utökar med en till servicetekniker.
Om rollen
Som servicetekniker planerar och utför du avancerade underhållsarbeten ute på fältet hos SKFs kunder inom bland annat pappers-, gruv-, stål och marinindustrin. Du arbetsleder och fördelar ut arbetsuppgifter till mekaniker på plats, kontrollmäter, ansvarar för och säkerställer att jobben blir utförda enligt högsta kvalitet. På sikt ingår det även att hålla en del utbildningar inom tex lager och monteringsteknik för kund.
Som en del av Fältservice är du ansiktet utåt för SKF och rollen innefattar en hel del kundkontakt och relationsbyggande. Du är ibland med på införsäljningar av service, fångar upp kundens behov och utvecklar affären inom service och kundanpassade lösningar.
Du arbetar i Mellansverige som distrikt och bor med fördel någonstans i Bergslagen såsom Borlänge, Falun eller Gävle med omnejd. Tjänsten innefattar resor på daglig basis och en del övernattningar. För rätt person finns möjlighet att även åka på utlandsjobb då Fältservice är en nordisk organisation med kunder över hela jordklotet. Din första tid på SKF samreser du mycket med andra serviceingenjörer, går utbildningar i Göteborg samt får en gedigen grund att stå på för att ta dig an rollen med rätt utvecklingsmöjligheter från start.
Din profil
Vi ser gärna att du som söker har god arbetslivserfarenhet som serviceingenjör eller tekniker med vana av att jobba med mekanik, underhåll och service inom industrin. Det är mycket meriterande om du jobbat på underhållsstopp och vet vad en resande tjänst innebär. Du är tekniskt kompetent med god förståelse för mekanik och ritningslära. På gymnasiet läste du med fördel teknisk inriktning såsom industritekniskt program eller liknande.
För att lyckas i rollen tror vi att du är självständig som person och har lätt för att ta egna initiativ och hitta lösningar på problem. Du är utåtriktad och trivs med att jobba i en kundnära roll, har god kommunikationsförmåga och besitter en ådra av god planering och struktur.
Krav
Arbetslivserfarenhet som serviceingenjör / tekniker
Industrivana med praktiskt och teoretiskt arbete
Gymnasieutbildning inom teknik eller motsvarande
Behärskar svenska och engelska i tal och skrift
Körkort B

Meriterande
Erfarenhet som resande servicetekniker på industristopp

Övrigt
Startdatum:?Enligt överenskommelse
Uppdragsform:?Tillsvidareanställning där du blir anställd direkt av SKF
Ort: Borlänge, Falun, Gävle med omnejd. Du utgår hemifrån i tjänsten samt arbetar i Mellansverige. Kontor finns i Hofors.
Du söker tjänsten genom att besvara några frågor och bifoga ditt CV eller länka din Linkedin-profil. De kandidater som uppfyller grundkraven kommer att få en länk till ett personlighetstest och ett logiskt tänkande test. Läs mer om varför vi använder tester i våra rekryteringar?här.?De som går vidare därefter bjuder vi in till digital intervju. Vi arbetar?kompetensbaserat?genom hela rekryteringsprocessen.
Om du har frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Lina Södergren via 076-020 25 14 [email protected].
Stegra hanterar hela rekryteringsprocessen och alla frågor om tjänsten besvaras av Stegra. Visa mindre

Entreprenadchef med inriktning Vindkraft

Är du en erfaren platschef som är redo för nästa steg? Har du gedigen kunskap av att leda och driva anläggningsentreprenader samt brinner för ledarskap och säkerhet? Då är denna tjänst för dig. Ansök idag! Om Svevia Med väl sammansvetsade arbetslag anlägger Svevia Sverige från grunden – i betong, stål, trä, sten och jord genom att bygga vägar, broar, kajer och betongkonstruktioner för industri, stat och kommun. Dessutom bryter Svevia ny mark och banar väg ... Visa mer
Är du en erfaren platschef som är redo för nästa steg? Har du gedigen kunskap av att leda och driva anläggningsentreprenader samt brinner för ledarskap och säkerhet? Då är denna tjänst för dig. Ansök idag!
Om Svevia
Med väl sammansvetsade arbetslag anlägger Svevia Sverige från grunden – i betong, stål, trä, sten och jord genom att bygga vägar, broar, kajer och betongkonstruktioner för industri, stat och kommun. Dessutom bryter Svevia ny mark och banar väg för VA-nät, vindkraftsparker samt exploateringsområden. Svevia har även specialenheter inom grundläggning och marksanering.
Hos Svevia blir du en i gänget där det är lätt att påverka och göra sin röst hörd. Svevia har karriärvägarna för dig som både vill bli chef och ledare eller vill utvecklas i din befintliga yrkesroll. Inom Svevia kombineras det lilla företagets gemenskap och lagkänsla med storföretagets stabilitet.
” Att bygga och sköta om vägar och infrastruktur är stort. Att bidra till samhällsutvecklingen är ännu större. Hos oss får du göra både och. Här får du möjlighet att utvecklas med engagemang, samarbete och ansvar. Vill du dela väg med oss? ”
Om rollen
I rollen som Entreprenadchef har du övergripande ansvar för ett eller flera anläggningsprojekt i din geografi. Det innebär att du aktivt är delaktig i projekten från kundbearbetning och anbud till uppföljning av slutförda projekt. I ditt ansvar ingår proaktiv marknadsbearbetning, löpande dialog med kunder, medarbetare och samarbetspartners samt kalkyl – och anbudsarbete. I dina arbetsuppgifter ingår även budget – och resultatansvar för tilldelade projekt, personalansvar och ansvar för utveckling av medarbetare, ekonomisk uppföljning och prognosarbete samt ett övergripande arbetsmiljö- och miljöansvar.
Du kommer att arbeta med Svevias vindkraftsprojekt som huvudsakligen finns i en geografi från Dalarna i söder till Västerbotten i norr, i enlighet med verksamhetens långsiktiga strategi och specialistinriktning. Som Entreprenadchef sitter du med i arbetschefsområdets ledningsgrupp och rapporterar till Arbetschef. Du kommer att arbeta i nära samarbete med dina Platschefer och övriga medarbetare i gruppen.
Din profil
Vi söker dig som har lång erfarenhet av att leda och driva anläggningsentreprenader, och vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet inom mark och betong. Du har goda kunskaper inom entreprenadjuridik och trivs i olika förhandlingssituationer med kund. Som ledare främjar du en kultur där alla medarbetare bidrar till gruppens framgång. Du har ett ledarskap där du genom stöd och verktyg hjälper dina medarbetare att nå sina mål och med tydlighet framför vad som förväntas av dem. Hos Svevia kommer säkerheten först och du som alla Svevias ledare ses som en förebild i det arbetet. Som person tänker du långsiktigt och bidrar med att identifiera nya affärsmöjligheter.
Krav för tjänsten
Tidigare erfarenhet som entreprenadchef / platschef eller motsvarande roll
Arbetslivserfarenhet från att leda / driva anläggningsentreprenader
B- körkort
God datorvana

Meriterande
Tidigare erfarenhet inom mark / betong
Tidigare erfarenheter av att driva vindkraftsprojekt

Övrigt
Startdatum: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Ort: Projekten Svevia jobbar med finns huvudsakligen från Dalarna i söder till Västerbotten i norr.
Du söker tjänsten genom att besvara några frågor och bifoga ditt CV eller din Linkedin-profil. De som går vidare från första urvalet bjuder vi in till digital intervju. Vi arbetar kompetensbaserat genom hela rekryteringsprocessen.
I denna rekrytering samarbetar Svevia med Stegra. Om du har frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Jonas Lindqvist via 073-349 90 01 / Entreprenadchef Håkan Kers på Svevia via 070-388 85 63 / Arbetschef Tomas Semb via 070-330 63 19.
Vi går igenom urvalet löpande vilket innebär att rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Visa mindre

Platschef med inriktning Vindkraft

Vill du arbeta med ett sammansvetsat arbetslag och bidra till samhällsutveckling? Är du en lagspelare som värnar om utveckling, engagemang och ansvar? Då är denna tjänst för dig. Ansök idag! Om Svevia Med väl sammansvetsade arbetslag anlägger Svevia Sverige från grunden – i betong, stål, trä, sten och jord genom att bygga vägar, broar, kajer och betongkonstruktioner för industri, stat och kommun. Dessutom bryter Svevia ny mark och banar väg för VA-nät, vin... Visa mer
Vill du arbeta med ett sammansvetsat arbetslag och bidra till samhällsutveckling? Är du en lagspelare som värnar om utveckling, engagemang och ansvar? Då är denna tjänst för dig. Ansök idag!
Om Svevia
Med väl sammansvetsade arbetslag anlägger Svevia Sverige från grunden – i betong, stål, trä, sten och jord genom att bygga vägar, broar, kajer och betongkonstruktioner för industri, stat och kommun. Dessutom bryter Svevia ny mark och banar väg för VA-nät, vindkraftsparker samt exploateringsområden. Svevia har även specialenheter inom grundläggning och marksanering.
Hos Svevia blir du en i gänget där det är lätt att påverka och göra sin röst hörd. Svevia har karriärvägarna för dig som både vill bli chef och ledare eller vill utvecklas i din befintliga yrkesroll. Inom Svevia kombineras det lilla företagets gemenskap och lagkänsla med storföretagets stabilitet.
” Att bygga och sköta om vägar och infrastruktur är stort. Att bidra till samhällsutvecklingen är ännu större. Hos oss får du göra både och. Här får du möjlighet att utvecklas med engagemang, samarbete och ansvar. Vill du dela väg med oss? ”
Om rollen
Som platschef på Svevia kommer du ha en central roll och ansvara för att leda, driva och styra anläggningsprojekt. I rollen ingår bland annat ansvar för resultat i projekt avseende tid, kostnad och kvalitet, löpande uppföljning av projektdokumentation såsom dagbok, underrättelser och ÄTA-hantering samt ekonomiarbete i samarbete med projektingenjör. Du kommer även ansvara för produktionsstyrning i projekt och att projekt utförs enligt kontraktshandlingar och Svevias riktlinjer och krav. I ditt arbete med projektuppföljning ingår daglig kontakt med medarbetare, kunder och leverantörer vilket stället krav på din förmåga att kommunicera och samarbeta. Personalansvar kan förekomma i tjänsten.
Du rapporterar till Entreprenadchef och du driver projekt tillsammans med arbetsledare, projektingenjör, mättekniker och erfarna yrkesarbetare.
Svevias vindkraftsprojekt är huvudsakligen lokaliserade från Dalarna i söder till Västerbotten i norr vilket innebär att resor kommer förkomma i tjänsten. Antalet resor kommer vara beroende av vart man utgår ifrån i förhållande till projektets geografiska läge.
Din profil
Vi söker dig med erfarenhet av roller som platschef / arbetsledare eller motsvarande inom anläggningsverksamhet och därmed har kunskaper i att driva anläggningsprojekt. Som person värderar du säkerheten först och har god planeringsförmåga. Som ledare arbetar du strukturerat och engagerat där du tar vara på den yrkeserfarenhet som finns hos Svevias medarbetare och underentreprenörer. Vi kommer lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper som exempelvis ledarskaps – och samarbetsförmåga.
Krav för tjänsten
Erfarenhet av ledande befattning inom anläggningsprojekt som arbetsledare eller platschef
B- körkort
God datorvana

Meriterande
Erfarenhet av vindkraftsprojekt
Ingenjörsutbildning inom bygg / anläggning

Övrigt
Startdatum: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Ort: Projekten Svevia jobbar med finns huvudsakligen från Dalarna i söder till Västerbotten i norr.
Du söker tjänsten genom att besvara några frågor och bifoga ditt CV eller din Linkedin-profil. De som går vidare från första urvalet bjuder vi in till digital intervju. Vi arbetar kompetensbaserat genom hela rekryteringsprocessen.
I denna rekrytering samarbetar Svevia med Stegra. Om du har frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Jonas Lindqvist via 073-349 90 01 eller entreprenadchef Håkan Kers på Svevia via 070-388 85 63.
Vi går igenom urvalet löpande vilket innebär att rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum Visa mindre

Säljare / Entreprenör / Franchisetagare som vill driva eget företag

Ansök    Nov 24    Stegra Rekrytering AB    Utesäljare
Är du en B2B-säljare som alltid drömt om att driva eget? Vill du jobba med relationsförsäljning mot en uppskattad produkt där du har fria tyglar i hur du bedriver din verksamhet samtidigt som du får det stöd du behöver av en central organisation? PAAM Systems söker nu ytterligare en franchisetagare i regionen Värmland, Dalarna och Örebro. Om rollen Du får genom ett franchisekoncept möjligheten att starta upp en egen verksamhet för PAAM Systems i regionen V... Visa mer
Är du en B2B-säljare som alltid drömt om att driva eget? Vill du jobba med relationsförsäljning mot en uppskattad produkt där du har fria tyglar i hur du bedriver din verksamhet samtidigt som du får det stöd du behöver av en central organisation?
PAAM Systems söker nu ytterligare en franchisetagare i regionen Värmland, Dalarna och Örebro.
Om rollen
Du får genom ett franchisekoncept möjligheten att starta upp en egen verksamhet för PAAM Systems i regionen Värmland, Dalarna och Örebro. Med dig har du en etablerad och uppskattad produkt där du arbetar med hela kundupplevelsen från försäljning till installation och kundsupport. Licenskostnaden ger dig ensamrätt till all försäljning i ditt distrikt, till såväl nya som befintliga kunder, där ersättningsnivån för försäljningar är mycket generös.
Du kommer att arbeta proaktivt med att söka upp nya kunder och sälja in företagets produkter men också skapa relation med befintliga kunder, ta hand om inkommande leads samt försäljning av tillbehör och reservdelar. Du är ansvarig för hela försäljningsprocessen från beställning till installation och tillhörande utbildning samt felanmälningar.
I rollen finns ett stort ansvar och frihet där du själv bestämmer hur du vill nå dina mål. Du väljer vilka uppgifter du vill sköta själv och vilka du vill delegera till anställda eller konsulter. Under din första tid som franchisetagare får du en gedigen introduktion till PAAM Systems samt de utbildningar och verktyg du behöver för att lyckas i din nya roll. Den centrala organisationen finns sedan kvar som löpande stöttning när du etablerar och utvecklar ditt företag.
Om PAAM Systems
PAAM Systems ger idag hundratals företag och verksamheter runt om i Sverige en säkrare vardag med ett smart, interaktivt och tidsbesparande system för hantering av nycklar. PAAM Systems utvecklar och konstruerar produkterna och mjukvaran i Sverige och deras affärsidé är ett viktigt och naturligt steg i digitaliseringen som gör att verksamheter enkelt och effektivt kan använda smarta nyckelanläggningar genom ett webbaserat administrationsprogram.
En hög prioritet för många verksamheter är att ha säkra och väl fungerande nyckelhanteringsrutiner som löser tids- och resurskrävande problem som borttappade och ej återlämnade nycklar, rörig nyckelförvaring och manuell hantering av nyckelutlämningar och papperskvittenser. Fastighetsbolag, säkerhetsbolag och olika typer av vårdinrättningar är några exempel på verksamheter där nycklar måste hanteras säkert och effektivt.
Krav för rollen
B-körkort
Du ska ha ett genuint intresse för proaktiv B2B-försäljning och en vilja att driva eget företag

Meriterande
Tidigare erfarenhet av att driva eget företag
Tidigare erfarenhet av B2B-försäljning med fokus på relationsförsäljning
Du är lösningsorienterad och ser snabbt vad du behöver göra när du står inför ett problem
Du behöver inte ha en teknisk bakgrund men du behöver vara en lättlärd person med en vilja att lära dig de kunskaper som krävs för att lyckas i rollen

Startdatum: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Ort: Värmland, Dalarna och Örebro
Låter det som något för dig? Om du vill veta mer om franchisekonceptet för PAAM Systems är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Johanna Holmquist via 076-029 90 39 eller [email protected]. Du kan också skicka in din ansökan direkt, då slår vi dig en signal inom kort och berättar mer.
Vi går igenom urvalet löpande vilket innebär att rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Stegra hanterar hela rekryteringsprocessen och alla frågor om tjänsten besvaras av Stegra. Visa mindre

Säljare / Entreprenör / Franchisetagare som vill driva eget företag

Ansök    Aug 31    Stegra Rekrytering AB    Utesäljare
Är du en B2B-säljare som alltid drömt om att driva eget? Vill du jobba med relationsförsäljning mot en uppskattad produkt där du har fria tyglar i hur du bedriver din verksamhet samtidigt som du får det stöd du behöver av en central organisation? PAAM Systems söker nu ytterligare en franchisetagare i regionen Värmland, Dalarna och Gävleborg. Om PAAM Systems PAAM Systems ger idag hundratals företag och verksamheter runt om i Sverige en säkrare vardag med et... Visa mer
Är du en B2B-säljare som alltid drömt om att driva eget? Vill du jobba med relationsförsäljning mot en uppskattad produkt där du har fria tyglar i hur du bedriver din verksamhet samtidigt som du får det stöd du behöver av en central organisation?
PAAM Systems söker nu ytterligare en franchisetagare i regionen Värmland, Dalarna och Gävleborg.
Om PAAM Systems
PAAM Systems ger idag hundratals företag och verksamheter runt om i Sverige en säkrare vardag med ett smart, interaktivt och tidsbesparande system för hantering av nycklar. PAAM Systems utvecklar och konstruerar produkterna och mjukvaran i Sverige och deras affärsidé är ett viktigt och naturligt steg i digitaliseringen som gör att verksamheter enkelt och effektivt kan använda smarta nyckelanläggningar genom ett webbaserat administrationsprogram.
En hög prioritet för många verksamheter är att ha säkra och väl fungerande nyckelhanteringsrutiner som löser tids- och resurskrävande problem som borttappade och ej återlämnade nycklar, rörig nyckelförvaring och manuell hantering av nyckelutlämningar och papperskvittenser. Fastighetsbolag, säkerhetsbolag och olika typer av vårdinrättningar är några exempel på verksamheter där nycklar måste hanteras säkert och effektivt.
Om rollen
Du får genom ett franchisekoncept möjligheten att starta upp en egen verksamhet för PAAM Systems i regionen Värmland, Dalarna och Gävleborg. Med dig har du en etablerad och uppskattad produkt där du arbetar med hela kundupplevelsen från försäljning till installation och kundsupport. Licenskostnaden ger dig ensamrätt till all försäljning i ditt distrikt, till såväl nya som befintliga kunder, där ersättningsnivån för försäljningar är mycket generös.
Du kommer att arbeta proaktivt med att söka upp nya kunder och sälja in företagets produkter men också skapa relation med befintliga kunder, ta hand om inkommande leads samt försäljning av tillbehör och reservdelar. Du är ansvarig för hela försäljningsprocessen från beställning till installation och tillhörande utbildning samt felanmälningar.
I rollen finns ett stort ansvar och frihet där du själv bestämmer hur du vill nå dina mål. Du väljer vilka uppgifter du vill sköta själv och vilka du vill delegera till anställda eller konsulter. Under din första tid som franchisetagare får du en gedigen introduktion till PAAM Systems samt de utbildningar och verktyg du behöver för att lyckas i din nya roll. Den centrala organisationen finns sedan kvar som löpande stöttning när du etablerar och utvecklar ditt företag.
Krav för rollen
B-körkort
Du ska ha ett genuint intresse för proaktiv B2B-försäljning och en vilja att driva eget företag

Meriterande
Tidigare erfarenhet av att driva eget företag
Tidigare erfarenhet av B2B-försäljning med fokus på relationsförsäljning
Du är lösningsorienterad och ser snabbt vad du behöver göra när du står inför ett problem
Du behöver inte ha en teknisk bakgrund men du behöver vara en lättlärd person med en vilja att lära dig de kunskaper som krävs för att lyckas i rollen

Startdatum: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Ort: Värmland, Dalarna och Gävleborg
Låter det som något för dig? Om du vill veta mer om franchisekonceptet för PAAM Systems är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Johanna Holmquist via 076-029 90 39 eller [email protected]. Du kan också skicka in din ansökan direkt, då slår vi dig en signal inom kort och berättar mer.
Vi går igenom urvalet löpande vilket innebär att rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Stegra hanterar hela rekryteringsprocessen och alla frågor om tjänsten besvaras av Stegra. Visa mindre

Utesäljare till LOHILO i Gävle / Dalarna

Ansök    Sep 15    Stegra Rekrytering AB    Utesäljare
Nu söker vi dig som vill representera det starka varumärket LOHILO i rollen som utesäljare inom dryck och glass! Om LOHILO "Allt började en dag efter gymmet. Vi hade insett att skopa upp glass direkt efter ett träningspass kanske inte var det smartaste att göra. Sen dess har vi arbetat med att förändra den verkligheten på alla tänkbara möjliga sätt. En stark vilja som gjorde oss till en av dem första i världen att producera glass med hög proteinhalt. Som n... Visa mer
Nu söker vi dig som vill representera det starka varumärket LOHILO i rollen som utesäljare inom dryck och glass!
Om LOHILO
"Allt började en dag efter gymmet. Vi hade insett att skopa upp glass direkt efter ett träningspass kanske inte var det smartaste att göra. Sen dess har vi arbetat med att förändra den verkligheten på alla tänkbara möjliga sätt. En stark vilja som gjorde oss till en av dem första i världen att producera glass med hög proteinhalt. Som ni kan föreställa er så skulle aldrig glass- och dryckesälskare som oss nöja sig med något som bara är näringsrikt. För oss är det lika viktigt att skapa produkter som smakar riktigt gott. Det är vårt DNA."
LOHILO fokuserar idag på funktionella drycker och livsmedel där produkterna innehåller en eller flera funktioner som vitaminer, mineraler eller liknande.
Med det sagt så är varumärket LOHILO alltid i utveckling: ändrar verkligheten genom våra produkter och gör det möjligt att njuta av livet fullt ut - utan att kompromissa på våra hälsosamma och aktiva livsstilsmål.
Välkommen ombord! Det finns alltid plats för fler i vår stora familj av gymfreaks, världsmästare, medieprofiler, kontorsrockare, säljmaskiner, personliga tränare, studenter, fabriks-guruer, näringsspecialister och mer!
Om rollen
I rollen som utesäljare genomför du kundbesök inom dagligvaruhandeln i ditt distrikt där du säljer hela produktportföljen för LOHILO vilket inkluderar energidrycker, bars, glass samt produkter från Superfruit. Du ansvarar för orderhantering, plock i butiker, försäljning av kampanjer samt överlag hålla en hög servicenivå gentemot kund.
Kända varumärken i produktportföljen inkluderar bl.a Lohilo, Häagen Dazs, Halo Top, Alvestaglass, Nick’s, Bubbies och Järnaglass.
Att vara utesäljare hos LOHILO innebär att ditt jobb är att säkerställa LOHILO's tillgänglighet och synlighet i butikerna, samt att hjälpa kunderna att maximera deras försäljning av LOHILO's produkter ut genom kassan och bygga långsiktiga kundrelationer.
Din profil
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker dig som älskar försäljning och som har rätt driv för att vara med i LOHILO's tillväxtresa framåt. Du har en aktiv livsstil och är en utåtriktad person som kommer in i kundmötet med rätt attityd och massor av energi. Tjänsten innebär att du besöker kunder inom dagligvaruhandeln så det är viktigt att du trivs med att arbeta självgående och därmed ta eget ansvar för dina dagar.
Har du arbetat inom dagligvaruhandeln, kanske som avdelningsansvarig, väger det tungt. Det är en stor fördel om du har förståelse för hur det fungerar i butik med försäljning, plock, orderhantering och hur man placerar varorna i butiken. Har du arbetat med försäljning inom relevant område tidigare är det också ett stort plus.
Krav för tjänsten
Tidigare arbetslivserfarenhet inom dagligvaruhandeln eller försäljning inom relevant område för tjänsten
Du har en aktiv livsstil och ett genuint intresse av LOHILO's varumärke och produkter
Du är en strukturerad och ansvarsfull person fylld av energi som älskar försäljning
Körkort B

Startdatum: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Lön: Fast del samt provision där du har stora möjlighet att påverka din lön
Du söker tjänsten genom att besvara några frågor och bifoga ditt CV eller din Linkedin-profil. De kandidater som uppfyller grundkraven kommer att få en länk till ett personlighetstest och ett logiskt tänkande test. De som går vidare därefter bjuder vi in till digital intervju. Vi arbetar kompetensbaserat genom hela rekryteringsprocessen.
Vi går igenom urvalet löpande vilket innebär att rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Om du har frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Johanna Holmquist via 076-029 90 39 eller [email protected].
Stegra Rekrytering AB hanterar hela rekryteringsprocessen och alla frågor om tjänsten besvaras av Stegra. Visa mindre

Säljare / Entreprenör / Franchisetagare som vill driva eget företag

Ansök    Nov 3    Stegra Rekrytering AB    Utesäljare
Är du en B2B-säljare som alltid drömt om att driva eget? Vill du jobba med relationsförsäljning mot en uppskattad produkt där du har fria tyglar i hur du bedriver din verksamhet samtidigt som du får det stöd du behöver av en central organisation? PAAM Systems söker nu ytterligare en franchisetagare i regionen Värmland, Dalarna och Örebro. Om rollen Du får genom ett franchisekoncept möjligheten att starta upp en egen verksamhet för PAAM Systems i regionen V... Visa mer
Är du en B2B-säljare som alltid drömt om att driva eget? Vill du jobba med relationsförsäljning mot en uppskattad produkt där du har fria tyglar i hur du bedriver din verksamhet samtidigt som du får det stöd du behöver av en central organisation?
PAAM Systems söker nu ytterligare en franchisetagare i regionen Värmland, Dalarna och Örebro.
Om rollen
Du får genom ett franchisekoncept möjligheten att starta upp en egen verksamhet för PAAM Systems i regionen Värmland, Dalarna och Örebro. Med dig har du en etablerad och uppskattad produkt där du arbetar med hela kundupplevelsen från försäljning till installation och kundsupport. Licenskostnaden ger dig ensamrätt till all försäljning i ditt distrikt, till såväl nya som befintliga kunder, där ersättningsnivån för försäljningar är mycket generös.
Du kommer att arbeta proaktivt med att söka upp nya kunder och sälja in företagets produkter men också skapa relation med befintliga kunder, ta hand om inkommande leads samt försäljning av tillbehör och reservdelar. Du är ansvarig för hela försäljningsprocessen från beställning till installation och tillhörande utbildning samt felanmälningar.
I rollen finns ett stort ansvar och frihet där du själv bestämmer hur du vill nå dina mål. Du väljer vilka uppgifter du vill sköta själv och vilka du vill delegera till anställda eller konsulter. Under din första tid som franchisetagare får du en gedigen introduktion till PAAM Systems samt de utbildningar och verktyg du behöver för att lyckas i din nya roll. Den centrala organisationen finns sedan kvar som löpande stöttning när du etablerar och utvecklar ditt företag.
Om PAAM Systems
PAAM Systems ger idag hundratals företag och verksamheter runt om i Sverige en säkrare vardag med ett smart, interaktivt och tidsbesparande system för hantering av nycklar. PAAM Systems utvecklar och konstruerar produkterna och mjukvaran i Sverige och deras affärsidé är ett viktigt och naturligt steg i digitaliseringen som gör att verksamheter enkelt och effektivt kan använda smarta nyckelanläggningar genom ett webbaserat administrationsprogram.
En hög prioritet för många verksamheter är att ha säkra och väl fungerande nyckelhanteringsrutiner som löser tids- och resurskrävande problem som borttappade och ej återlämnade nycklar, rörig nyckelförvaring och manuell hantering av nyckelutlämningar och papperskvittenser. Fastighetsbolag, säkerhetsbolag och olika typer av vårdinrättningar är några exempel på verksamheter där nycklar måste hanteras säkert och effektivt.
Krav för rollen
B-körkort
Du ska ha ett genuint intresse för proaktiv B2B-försäljning och en vilja att driva eget företag

Meriterande
Tidigare erfarenhet av att driva eget företag
Tidigare erfarenhet av B2B-försäljning med fokus på relationsförsäljning
Du är lösningsorienterad och ser snabbt vad du behöver göra när du står inför ett problem
Du behöver inte ha en teknisk bakgrund men du behöver vara en lättlärd person med en vilja att lära dig de kunskaper som krävs för att lyckas i rollen

Startdatum: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Ort: Värmland, Dalarna och Örebro
Låter det som något för dig? Om du vill veta mer om franchisekonceptet för PAAM Systems är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Johanna Holmquist via 076-029 90 39 eller [email protected]. Du kan också skicka in din ansökan direkt, då slår vi dig en signal inom kort och berättar mer.
Vi går igenom urvalet löpande vilket innebär att rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Stegra hanterar hela rekryteringsprocessen och alla frågor om tjänsten besvaras av Stegra. Visa mindre

Säljare / Entreprenör / Franchisetagare som vill driva eget företag

Ansök    Aug 4    Stegra Rekrytering AB    Utesäljare
Är du en B2B-säljare som alltid drömt om att driva eget? Vill du jobba med relationsförsäljning mot en uppskattad produkt där du har fria tyglar i hur du bedriver din verksamhet samtidigt som du får det stöd du behöver av en central organisation? PAAM Systems söker nu ytterligare en franchisetagare i regionen Värmland, Dalarna och Gävleborg. Om PAAM Systems PAAM Systems ger idag hundratals företag och verksamheter runt om i Sverige en säkrare vardag med et... Visa mer
Är du en B2B-säljare som alltid drömt om att driva eget? Vill du jobba med relationsförsäljning mot en uppskattad produkt där du har fria tyglar i hur du bedriver din verksamhet samtidigt som du får det stöd du behöver av en central organisation?
PAAM Systems söker nu ytterligare en franchisetagare i regionen Värmland, Dalarna och Gävleborg.
Om PAAM Systems
PAAM Systems ger idag hundratals företag och verksamheter runt om i Sverige en säkrare vardag med ett smart, interaktivt och tidsbesparande system för hantering av nycklar. PAAM Systems utvecklar och konstruerar produkterna och mjukvaran i Sverige och deras affärsidé är ett viktigt och naturligt steg i digitaliseringen som gör att verksamheter enkelt och effektivt kan använda smarta nyckelanläggningar genom ett webbaserat administrationsprogram.
En hög prioritet för många verksamheter är att ha säkra och väl fungerande nyckelhanteringsrutiner som löser tids- och resurskrävande problem som borttappade och ej återlämnade nycklar, rörig nyckelförvaring och manuell hantering av nyckelutlämningar och papperskvittenser. Fastighetsbolag, säkerhetsbolag och olika typer av vårdinrättningar är några exempel på verksamheter där nycklar måste hanteras säkert och effektivt.
Om rollen
Du får genom ett franchisekoncept möjligheten att starta upp en egen verksamhet för PAAM Systems i regionen Värmland, Dalarna och Gävleborg. Med dig har du en etablerad och uppskattad produkt där du arbetar med hela kundupplevelsen från försäljning till installation och kundsupport. Licenskostnaden ger dig ensamrätt till all försäljning i ditt distrikt, till såväl nya som befintliga kunder, där ersättningsnivån för försäljningar är mycket generös.
Du kommer att arbeta proaktivt med att söka upp nya kunder och sälja in företagets produkter men också skapa relation med befintliga kunder, ta hand om inkommande leads samt försäljning av tillbehör och reservdelar. Du är ansvarig för hela försäljningsprocessen från beställning till installation och tillhörande utbildning samt felanmälningar.
I rollen finns ett stort ansvar och frihet där du själv bestämmer hur du vill nå dina mål. Du väljer vilka uppgifter du vill sköta själv och vilka du vill delegera till anställda eller konsulter. Under din första tid som franchisetagare får du en gedigen introduktion till PAAM Systems samt de utbildningar och verktyg du behöver för att lyckas i din nya roll. Den centrala organisationen finns sedan kvar som löpande stöttning när du etablerar och utvecklar ditt företag.
Krav för rollen
B-körkort
Du ska ha ett genuint intresse för proaktiv B2B-försäljning och en vilja att driva eget företag

Meriterande
Tidigare erfarenhet av att driva eget företag
Tidigare erfarenhet av B2B-försäljning med fokus på relationsförsäljning
Du är lösningsorienterad och ser snabbt vad du behöver göra när du står inför ett problem
Du behöver inte ha en teknisk bakgrund men du behöver vara en lättlärd person med en vilja att lära dig de kunskaper som krävs för att lyckas i rollen

Startdatum: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Ort: Värmland, Dalarna och Gävleborg
Låter det som något för dig? Om du vill veta mer om franchisekonceptet för PAAM Systems är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Johanna Holmquist via 076-029 90 39 eller [email protected]. Du kan också skicka in din ansökan direkt, då slår vi dig en signal inom kort och berättar mer.
Vi går igenom urvalet löpande vilket innebär att rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Stegra hanterar hela rekryteringsprocessen och alla frågor om tjänsten besvaras av Stegra. Visa mindre